هیپنوتیزم خود؛ روشی برای دور کردن مشکلات / Self Hypnosis: Easy Ways to Hypnotize Your Problems Away – Revised Edition

هیپنوتیزم خود؛ روشی برای دور کردن مشکلات Self Hypnosis: Easy Ways to Hypnotize Your Problems Away – Revised Edition

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Bruce Goldberg
  • ناشر : New Page Books
  • چاپ و سال / کشور: 2006
  • تعداد صفحه : 220
  • شابک / ISBN : 9781564148858

توضیحات

در این کتاب یک رویکرد انقلابی به‌منظور کمک به مخاطب جهت غلبه بر عادات، ترس‌ها، دردهای مزمن، و دیگر مشکلات شخصی ارائه شده است. با استفاده از این تکنیک‌های تلقینی و آسان می‌توانید خود را برای رهایی از مشکلات خود قوی سازید.
کتای “هیپنوتیزم خود” به شما نحوه ساخت شخصیت ناخودآگاه و رسیدن به اهداف را نشان می‌دهد. تاثیر این تکنیک‌ها این است که شما را مستقل ساخته و به شما در رهایی از وابستگی‌های شخصی‌تان کمک می‌کند. بنابراین می‌توانید زندگی لذت‌بخشی را تجربه نمایید.
علاوه‌براین این تکنیک‌ها در افزایش اعتماد‌به‌نفس، افزایش تمرکز، بهبود حافظه و خلاقیت و همچنین از بین بردن سردرد، حتی سردردهای شدید میگرن،. علاوه‌براین این تکنیک‌ها در افزایش اعتماد‌به‌نفس، افزایش تمرکز، بهبود حافظه و خلاقیت و همچنین از بین بردن سردرد، حتی سردردهای شدید میگرن، از بین بردن بی‌خوابی تسکین درد‌های مزمن و حتی معکوس کردن روند پیری، بسیار موثر می‌باشند.
پیشنهاداتی که در این کتاب ارائه شده است موثر و مفید هستند، چراکه آنها مقاومت طبیعی ذهن را شکسته و آن را از نو سازماندهی می‌نمایند. با اختصاص تنها 20 دقیقه در روز به انجام این تکنیک‌ها و روش‌ها می‌توانید معنای واقعی زندگی مسئول زندگی خود باشید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری