کاربردهای ناوبری ماهواره‌ای با استفاده از GPS،GALILEO و تاکید بر سیستم‌ها / Applied Satellite Navigation Using GPS, GALILEO, and Augmentation Systems

کاربردهای ناوبری ماهواره‌ای با استفاده از GPS،GALILEO و تاکید بر سیستم‌ها Applied Satellite Navigation Using GPS, GALILEO, and Augmentation Systems

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ramjee Prasad, Marina Ruggieri
  • ناشر : Artech House
  • چاپ و سال / کشور: 2005
  • تعداد صفحه : 309
  • شابک / ISBN : 9781580538145

توضیحات

این کتاب معتبر برای شما یک تجزیه‌وتحلیل منحصر‌به‌فرد و به‌روز در رابطه با تکنولوژی‌های مختلف ناوبری ماهواره‌ای، برنامه‌های کاربردی متفاوت، و خدمات درحال‌توسعه و یا در دست انجام، و در رابطه با چالش‌های پیش رو در این زمینه که به سرعت درحال تحول است، ارائه می‌دهد.
این کتاب بخش‌های متفاوت، ویژگی‌های سیگنال، عملکرد و جنبه‌های امنیتی و محرمانه سیستم GPS شامل پیش‌بینی‌های پیشرفته در رابطه با نسل بعدی GPS را توصیف نموده و شما را با جدیدترین و به‌روزترین تحولات سیستم GALILEO در اروپا آشنا می‌سازد و ویژگی‌های نوآورانه آن، خدمات، و پتانسیل بالقوه‌اش را تشریح می‌نماید. نگاهی به سیستم‌های برتر ماهواره‌ای یا زمینی (GBAS و SBAS) با تاکید بر ویژگی‌های بخصوص آنها که عملکردشان را بهبود می‌بخشد و چگونگی قرار گرفتن این سیستم‌ها به‌عنوان حلقه‌ای میان GPS و شبکه‌های آینده همانند GALILEO ، مباحثی است که در این کتاب مطرح شده‌اند.
این کتاب قاطعانه به بررسی معماری پیشرفته به‌منظور یکپارچه‌سازی سیستم‌های ناوبری ماهواره‌ای با سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم در آینده، شامل شبکه‌های بی‌سیم نسل بعدی 4G و برای ایجاد قابلیت همکاری میان سیستم‌های متفاوت ناوبری ماهواره‌ای، پرداخته است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری