روبوتیک، بینایی و کنترل؛ الگوریتم‌های بنیادی MATLAB / Robotics, Vision and Control: Fundamental Algorithms in MATLAB (Springer Tracts in Advanced Robotics)

روبوتیک، بینایی و کنترل؛ الگوریتم‌های بنیادی MATLAB Robotics, Vision and Control: Fundamental Algorithms in MATLAB (Springer Tracts in Advanced Robotics)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Peter Corke
  • ناشر : Springer
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 596
  • شابک / ISBN : 9783642201431

توضیحات

عملکرد ربات‌ها و بینایی کامپیوتری (Computer vision) هر دو درگیر استفاده از الگوریتم‌های محاسباتی برای داده‌ها هستند.
طی تغییرات نسبتا اخیر در رشته‌های ربوتیک و بینایی کامپیوتری، حجم وسیعی از الگوریتم‌ها توسعه یافته‌اند. اگرچه این حجم از دانش برای هر کسی که قصد دارد به این رشته‌ها وارد شود و یا حتی در حال بررسی این است که آیا می‌خواهد وارد این رشته شود یا نه مثل یک مانع عمل می‌کند
به عنوان مثال، سوال‌هایی از این قبیل ذهن فرد را درگیر می‌کند: الگوریتم مناسب برای این مشکل خاص چیست؟ و مهمتر از آن، چطور می‌توانم الگوریتم‌ها را تست کنم بدون آنکه روزهای زیادی صرف کدگذاری و اشکال‌یابی از طریق منابع تحقیقاتی اصلی کنم. نویسنده کتاب روبوتیک، بینایی و کنترل، دو جعبه ابزار MATLAB کد باز را برای بیش از ده سال حفظ کرده است: یکی برای روبات‌ها و دیگری برای بینایی.
توانایی کلیدی این جعبه ابزارها ارائه مجموعه‌ای از ابزارهایی است که به کاربران اجازه می‌دهند تا با مسائل واقعی کار کنند نه مثال‌های بدیهی و ناچیز.
از امکاناتی که این کتاب برای دانشجویان فراهم کرده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
دسترسی به الگوریتم‌ها را امکان‌پذیر کرده است.
کدهای جعبه‌ابزار برای درک بیشتر قابل خواندن است.
و دربردارنده مثال‌های زیادی است که نشان می‌دهند چگونه این جعبه ابزارها می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.
با کتاب روبوتیک، بینایی و کنترل، رسیدن به یک رضایت فوری فقط با چند خط کد MATLAB امکان‌پذیر خواهد شد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری