چشم‌انداز خوراکی؛ ایجاد یک باغ زیبا و پر نعمت از سبزیجات، میوه‌ها و گل‌ها / The Edible Landscape: Creating a Beautiful and Bountiful Garden with Vegetables, Fruits and Flowers

چشم‌انداز خوراکی؛ ایجاد یک باغ زیبا و پر نعمت از سبزیجات، میوه‌ها و گل‌ها The Edible Landscape: Creating a Beautiful and Bountiful Garden with Vegetables, Fruits and Flowers

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Emily Tepe
  • ناشر : Voyageur Press
  • چاپ و سال / کشور: 2013
  • تعداد صفحه : 161
  • شابک / ISBN : 9780760341391

توضیحات

کشورها و بیشتر مردم درصدد حرکت به سمت استفاده از مواد غذایی تازه و محصولات خوشمزه عرضه شده از باغداران محلی هستند. ما گوجه‌‌فرنگی‌های بی‌مزه‌ای که از مناطق دور جهان می‌رسید، می‌خوردیم و دوباره به لطف بازارهای کشاورزی و تعاونی‌ها طعم آنها را می‌چشیم، مزه‌ای واقعی که از دوران کودکی به خاطر داریم.
با این اوصاف مردم پرورش محصولات غذایی را در مکان‌هایی همچون پشت‌بام‌ها، پارکینگ‌هایی که دیگر استفاده نمی‌شوند، بالکن‌های کوچک و حیاط‌ها شروع کرده‌اند. افراد و خانواده‌ها دریافته‌اند که باغبانی می‌تواند سرگرم‌کننده، جالب و لذت‌بخش باشد. باغبان خلاق می‌تواند علاوه بر داشتن گل‌های زینتی خویش، لذت پرورش دادن محصولات غذایی را در باغ‌های زیبا و متفکرانه که پر از رنگ و عطر و طعم است بدست آورد.
ایجاد یک باغ جذاب و پر‌بار در فضای کوچکتان ممکن است غیر‌ممکن به‌ نظر برسد، اما در سراسر این کتاب نمونه‌هایی از کارهای فوق‌العاده‌ای که می‌توانید انجام دهید را مشاهده خواهید کرد، ترکیبی از گیاهان جالب برای ساختارهای منحصر‌به‌‌‌‌فرد و بستر کاشت.
اگر شما بتوانید این فکر را دور بیاندازید که سبزیجات و میوه‌ها باید ردیفی رشد کنند و این ایده را بپرورانید که گیاه گوجه‌فرنگی می‌تواند به‌طور خطی نیز باشد، کتاب “چشم‌اندازهای خوراکی” به شما کمک خواهد کرد تا برخی ایده‌ها را برای تبدیل حیاط خانه‌یتان به سفره مهمانی کشف کنید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری