ساخت ربات‌های ساده؛ بررسی رباتیک پیشرفته با مواد رایج / Making Simple Robots: Exploring Cutting-Edge Robotics with Everyday Stuff

ساخت ربات‌های ساده؛ بررسی رباتیک پیشرفته با مواد رایج Making Simple Robots: Exploring Cutting-Edge Robotics with Everyday Stuff

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Kathy Ceceri
  • ناشر : Maker Media
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 225
  • شابک / ISBN : 9781457183638

توضیحات

کتاب “ساخت ربات‌های ساده” بر اساس یک ایده است و هر کسی مانند بچه‌ها، معلمان مدرسه، پدر و مادرها و افرادی که مهندس نیستند، می‌تواند یک ربات بسازد! اگر شما بتوانید گره بزنید ، اشیاء را بهم متصل کنید و یا یک قطعه کاغذ مسطح را برای ایجاد یک جعبه تا بزنید، می‌توانید قسمتی از ربات را بدون هیچ تکنیک خاصی بسازید. اگر بتوانید از یک چسب حرارتی تفنگی استفاده کنید، لحیم‌کاری الکترونیکی اولیه را برای ساخت رباتی با تکنولوژی پایین که به محیط اطراف خود واکنش نشان می‌دهد، می‌آموزید. و اگر می‌توانید از برنامه‌های گوشی هوشمندتان استفاده کنید، برنامه‌نویسی کافی برای برقراری ارتباط با یک ربات ساده را یاد می‌گیرید.
این کتاب به زبان ساده نوشته شده است به‌طوری که افرادی هم که مهندس نیستند، می‌توانند آن را درک کنند و به مبتدیان کمک می‌کند تا فراتر از مهارت‌های صنعتی پایه حرکت کنند و اجسامی مطابق با جدیدترین محصولات و ابزار همچون صنعتگران و مخترعان خلق کنند. هر پروژه شامل دستورالعمل‌های گام‌به‌گام و نمودارها و تصاویر شفاف می‌باشد و هر فصل پیشنهاداتی برای اصلاح و گسترش پروژه‌ها ارائه می‌دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری