علم نانو DNA؛ از اصول پروبیوتیک تا نانوتکنولوژی در حال ظهور / DNA Nanoscience: From Prebiotic Origins to Emerging Nanotechnology

علم نانو DNA؛ از اصول پروبیوتیک تا نانوتکنولوژی در حال ظهور DNA Nanoscience: From Prebiotic Origins to Emerging Nanotechnology

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Kenneth Douglas
  • ناشر : CRC Press
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 456
  • شابک / ISBN : 9781498750127

توضیحات

علم نانو DNA دو شرح از DNA را بیان می‌کند. اولین موضوع، نگاهی به 35 سال اول فناوری نانوتکنولوژی DNA برای درک بهتر آنچه در این رشته جدید پیش رو می‌باشد، دارد. موضوع دیگر به 4 میلیارد سال پیش اشاره دارد که به علل احتمالی DNA منتهی می‌شود که شبیه یک معما است. این کتاب به سه بخش تقسیم می‌شود که شامل 15 فصل و دو مصاحبه مختصر می‌باشد.
بخش اول شامل موضوعات پایه‌ای نظیر مبانی اولیه DNA، رشته گسترده‌ای از علوم نانو و ابزار آزمایشی مورد استفاده مدیران می‌باشد. بخش دوم ساختار فناوری نانو DNA را بررسی می‌کند که توسط کریستالوگراف Nadrian Seeman تأسیس شده است و DNA را بیشتر از یک ماده ژنتیکی، به‌عنوان یک ماده ساختمانی برای دستگاه‌ها و ساختارهای نانومقیاس مورد استفاده قرار می‌دهد. بخش سوم نگاهی به کار فیزیکدانان، Noel Clark و Tommaso Bellini دارد، آن‌ها دریافتند که نانو DNA، کریستال‌های مایع را تشکیل می‌دهد که به‌عنوان یک دروازه‌بان ساختاری عمل می‌کند و مجموعه‌ای از فرآیندهای خودمراقبتی را با استفاده از نانو DNA تنظیم می‌کند. این مسأله منجر به توضیح ساختار پلیمری DNA و چگونگی ایجاد حیات از درهم‌ریختگی پروبیوتیک می‌شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری