کنترل غیر خطی شبکه‌های پویا / Nonlinear Control of Dynamic Networks (Automation and Control Engineering)

کنترل غیر خطی شبکه‌های پویا Nonlinear Control of Dynamic Networks (Automation and Control Engineering)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Tengfei Liu, Zhong-Ping Jiang, David J. Hill
  • ناشر : CRC Press
  • چاپ و سال / کشور: 2014
  • تعداد صفحه : 348
  • شابک / ISBN : 9781466584594

توضیحات

توسعه سریع محاسبات،‌ ارتباطات و تکنولوژی‌های سنجش، برنامه‌های جدید امکان‌پذیر جهت کنترل پیشرفته سیستم‌های پیچیده مانند شبکه‌های هوشمند برق، فرآیندهای زیستی، شبکه‌های محاسبات توزیع شده، سیستم‌های حمل‌ونقل و شبکه‌های رباتیک را قادر ساخته است. مسائل مفهومی به‌طور یکپارچه با مشخصات اساسی سیستم توزیع شده‌اند همچون غیر خطی، ابعادی، عدم اطمینان و محدودیت اطلاعات و انواع مختلف رفتار شبکه، که ممکن است به واسطه کوانتیزه، نمونه‌برداری داده‌ها و حوادث غیر عمدی رخ دهند. سیستم‌های فیزیکی به‌طور ذاتی غیر خطی و پیوسته هستند. پیشرفت‌های قابل توجهی در دو دهه گذشته در سیستم‌های کنترل غیر خطی ایجاد شده است. با این حال، بسیاری از روش‌های کنترل غیر خطی موجود را نمی‌توان به آسانی برای مقابله با ارتباطات و مسائل شبکه‌ای بدون تغییرات غیر بدیهی مورد استفاده قرار داد.
بر اساس تحقیقات اخیر، نویسندگان این کتاب چارچوب واحد و یکپارچه‌ای برای کنترل مقاوم، کوانتیده و توزیع شده تحت محدودیت‌های اطلاعاتی فراهم کرده‌اند. این کتاب راه‌هایی برای اکتشافات بیشتر نشان می‌دهد و خوانندگان را جهت درنظر گرفتن مسائل بیشتر ارتباطی و شبکه‌ای در زمینه‌های کنترل برای انجام بهتر چالش‌های برآمده تشویق می‌کند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری