فیزیک خاک با پایتون / Soil Physics with Python: Transport in the Soil-Plant-Atmosphere System

فیزیک خاک با پایتون Soil Physics with Python: Transport in the Soil-Plant-Atmosphere System

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Marco Bittelli, Gaylon S. Campbell, Fausto Tomei
  • ناشر : Oxford University Press
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 461
  • شابک / ISBN : 9780199683093

توضیحات

این مطالعه نوآورانه مفاهیم و مسائل موجود در فیزیک خاک و راه‌حل‌های مورد استفاده در برنامه‌های کامپیوتری را ارائه می‌دهد. این کتاب بررسی دقیقی از محیط فیزیکی خاک ازجمله تجزیه و تحلیل حرکت حرارت، آب و گاز را فراهم می‌کند. نویسندگان زبان برنامه‌نویسی پایتون را به‌کار گرفته‌اند، که درحال‌حاضر به‌طور گسترده برای حل مسائل عددی در علوم استفاده می‌شود. این متن بر حل معادلات دیفرانسیل برای جابجایی تمرکز دارد. با استفاده از روش‌های عددی برای حل معادلات دیفرانسیل امکان حل مسائل بسیار دشوار با ابزار نسبتا ساده ریاضی وجود دارد. روش‌های عددی، دیفرانسیل را به معادلات جبری تبدیل می‌کند که می‌تواند توسط روش‌های مرسوم جبر خطی حل شود.
هر فصل یکی از مفاهیم فیزیک خاک را معرفی کرده و عملکرد جهت توسعه برنامه‌های کامپیوتری برای حل معادلات را مورد بحث قرار می‌دهد. مسائل موجود در پایان هر فصل به تمرین خواننده کمک می‌کند. این کتاب کدهای منبع باز را توضیح داده و بررسی می‌کند و خواننده را با درک کامل راه‌حل‌ها آشنا می‌سازد. ابزارهای پایتون ترکیب ساده، تکنیک‌های برنامه‌نویسی شیء‌گرا، ابزارهای قدرتمند ریاضی و عددی و یک محیط کاربرپسند را ارائه می‌دهند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری