مدیریت فاضلاب برای آبیاری / Wastewater Management for Irrigation: Principles and Practices (Research Advances in Sustainable Micro Irrigation)

مدیریت فاضلاب برای آبیاری Wastewater Management for Irrigation: Principles and Practices (Research Advances in Sustainable Micro Irrigation)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Megh R. Goyal
  • ناشر : Apple Academic Press
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 462
  • شابک / ISBN : 9781771881203

توضیحات

استفاده مجدد از فاضلاب در آبیاری به‌تازگی برای حل مشکلات کمبود آب در بخش کشاورزی به‌وجود آمده است. مدیریت آب، خاک، محصول و روش‌های عملیاتی، ازجمله اقدامات احتیاطی برای محافظت از کارگران مزرعه، نقش مهمی در پساب فاضلاب برای آبیاری ایفا می‌کند.
این کتاب مهم بر استفاده از فاضلاب به‌عنوان منبعی باارزش برای مقاصد آبیاری میکرو کشاورزی تمرکز دارد، همچنین شیوه‌های مدیریت مؤثر فاضلاب در انواع شرایط آب و هوایی، ازجمله مناطق نیمه‌خشک و غیره، نحوه ارزیابی مؤثر جهت سنجش کیفیت آب در گیاهان، ازجمله سیب‌زمینی، ذرت و بادمجان و هزینه و سود استفاده از فاضلاب را تحت پوشش قرار می‌دهد. این متن منشاء فاضلاب برای آبیاری و مشکلات همراه با چالش‌ها، همچون کیفیت آب، انسداد، کیفیت خاک و غیره را مورد بررسی قرار می‌دهد.
این کتاب راهنما مرجعی ارزشمند برای حرفه‌ای‌ها در زمینه مهندسی زیستی و عمران، باغبانی، علوم خاک و محصول، زراعت و همچنین فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقطع کارشناسی در رشته‌ها مرتبط و حرفه‌ای‌های مشغول به کار در زمینه آبیاری میکرو/مدیریت آب و فاضلاب می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری