نانومواد کربنی برای کاربردهای مهندسی پزشکی / Carbon Nanomaterials for Biomedical Applications (Springer Series in Biomaterials Science and Engineering)

نانومواد کربنی برای کاربردهای مهندسی پزشکی Carbon Nanomaterials for Biomedical Applications (Springer Series in Biomaterials Science and Engineering)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Mei Zhang, Rajesh R. Naik, Liming Dai
  • ناشر : Springer
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 576
  • شابک / ISBN : 9783319228600

توضیحات

کتاب “نانومواد کربنی برای کاربردهای مهندسی پزشکی” طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با نانوموادهای کربنی، از سنتز و عامل‌دارکردن تا کاربردهای موجود در سیستم‌ها و دستگاه‌های پزشکی پیشرفته را پوشش می‌دهد.
از آنجایی‌که نانوموادهای کربنی دارای خواص شیمیایی، فیزیکی، نوری و حتی مغناطیسی خاص و جذابی برای کاربردهای مختلف هستند، تلاش‌های قابل توجهی برای بکارگیری آن‌ها (ازجمله فولرین‌ها، نانولوله‌های کربنی، گرافن، نانوالماس‌ها) به‌عنوان مواد جدید برای توسعه ابزارهای جدید پزشکی مانند سنسورهای تشخیص، عامل‌های تصویربرداری و سیستم‌های تحویل دارو/ژن، هم برای تشخیص و هم برای درمان بیماری صورت گرفته است. پیشرفت‌های‌ فوق‌العاده‌ای در این زمینه صورت گرفته و نوشته‌های پراکنده همچنان به‌سرعت در حال رشد هستند.
این کتاب نه‌تنها برای دانشمندان و مهندسان باتجربه در حوزه‌های مهندسی پزشکی و نانوموادها یک مطالعه ضروری به‌شمار می‌آید بلکه برای دانشجویان فارغ‌التحصیل و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم و مهندسی مواد، شیمی و بیولوژی ضروری می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری