گیاهان گلدار؛ ساختار و محصولات صنعتی / Flowering Plants: Structure and Industrial Products

گیاهان گلدار؛ ساختار و محصولات صنعتی Flowering Plants: Structure and Industrial Products

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Aisha S. Khan
  • ناشر : Wiley
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 344
  • شابک / ISBN : 9781119262770

توضیحات

آنژیوسپرم‌ها یا گیاهان گلدار، یکی از متنوع‌ترین گرو‌ه‌های گیاهی بر روی کره‌ زمین هستند و منابع فوق‌العاده‌ای برای صنایع مختلف، فراهم می‌آورند.
کتاب گیاهان گلدار، آناتومی و مورفولوژی آنژیوسپرم‌ها را با تمرکز بر فعالیت‌های متابولیک آن‌ها که مرتبط با محصولات مورد استفاده در صنایع داروسازی، غذایی،‌ آرایشی و بهداشتی و نساجی است، بررسی می‌کند و درک جامعی از ساختار گیاهی و فرآیند شیمیایی و مولکولی موجود در آنژیوسپرم‌ها را ارائه می‌دهد.
این کتاب، موضوعات مهم بسیاری را در زمینه گیاه‌شناسی کاربردی پوشش می‌دهد، بنابراین می‌تواند به‌عنوان یک کتاب درسی، برای دانشجویان رشته‌های مرتبط نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به شرح آخرین پژوهش‌های صورت‌گرفته در این حوزه، ‌به‌ همراه حوزه‌های مورد نیاز برای مطالعات بعدی دانشجویان، محققان و متخصصان شاغل در این صنعت، می‌پردازد.
کتاب حاضر، از اختراعات تکنولوژیک، مانند میکروسکوپ الکترونی برودتی، اولترامیکروسکوپی، کریستالوگرافی اشعه X، اسپکتروسکوپی و کروماتوگرافی، برای نمایش طیفی از تکنیک‌های پیشرفته، جهت مطالعه ساختار و متابولیت‌‌ها، بهره می‌برد و با استفاده از تصاویر، نمودارها و فلوچارت‌های متعدد، به درک آسان دانش مورفولوژیکی، آناتومیک و مولوکولی آنژیوسپرم‌ها، مورد استفاده در کاربردهای صنعتی، کمک می‌کند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری