مبانی معرق‌‌کاری و فراتر از آن؛ تکنیک‌های حرفه‌ای برای ایجاد تصاویر زیبا با روکش و خاتم / Basic Marquetry and Beyond: Expert Techniques for Crafting Beautiful Images with Veneer and Inlay

مبانی معرق‌‌کاری و فراتر از آن؛ تکنیک‌های حرفه‌ای برای ایجاد تصاویر زیبا با روکش و خاتم Basic Marquetry and Beyond: Expert Techniques for Crafting Beautiful Images with Veneer and Inlay

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ken Horner
  • ناشر : Linden Publishing
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 176
  • شابک / ISBN : 9781610352499

توضیحات

هنر معرق‌کاری – استفاده از روکش و خاتم برای آرایش یک پروژه کار با چوب یا ایجاد تصاویر زیبا – قرن هاست که‌ صنعتی محبوب به‌شمار می‌آید.
در دوره‌های اقتصادی سخت‌تر و اهمیت زیست‌محیطی امروز، روکش‌های چوبی، یک گزینه غنی و ارزان برای ساخت آثار شگفت‌انگیز ارائه می‌دهند که در عین حال جنگل‌های گران‌بها را حفظ می‌کند. کارکردن با روکش چوبی بسیار آسان است و به چیزی بیشتر از اسکرول ساده یا اره منبت‌کاری دستی نیازی ندارد. بهتر از همه، کار با معرق‌کاری بسیار ایمن است و نیاز به یک کارگاه اختصاصی ندارد. یک گاراژ، آشپزخانه یا هر فضای کاری کوچکی نیز برای این کار مناسب است. با بیش از 20 پروژه و نکته‌های تخصصی از دو تن از برترین متخصصان معرق‌کاری امروز، هر آنچه شما نیاز دارید تا بر روکش‌های چوبی و خاتم‌ها مسلط شوید و به طراحی تصاویر و ساخت پروژه‌هایی مانند جعبه‌ها، زیرلیوانی‌ها، پلاترها و کاسه‌های زیبا و منحصربه‌فرد بپردازید را دربر دارد.
این کتاب با بیش از 250 تصویر، الگوهای تمام‌قد و آموزش‌های مستقیم، خواننده را به صورت گام‌به‌گام، از طریق هر پروژه هدایت می‌کند و نشان می‌دهد که چه کارهای بسیار ساده‌ای می‌توانند پیچیده به نظر برسند.
کتاب مبانی معرق‌کاری و فراتر از آن برای چوب‌کاران علاقمند، صنعتگران و سازندگانی که برای کشف این فرآیند جذاب آماده هستند، تهیه شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری