مدیریت خطر اندازه‌گیری در ساخت‌وساز و مهندسی عمران / Managing Measurement Risk in Building and Civil Engineering

مدیریت خطر اندازه‌گیری در ساخت‌وساز و مهندسی عمران Managing Measurement Risk in Building and Civil Engineering

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Peter Williams
  • ناشر : Wiley-Blackwell
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 616
  • شابک / ISBN : 9781118561522

توضیحات

کتاب مدیریت خطر اندازه‌گیری در ساخت‌وساز و مهندسی عمران، به بازرسان کمیت، مهندسان، بازرسان و پیمانکاران ساختمان، راهنمای شفافی در زمینه نحوه تشخیص و جلوگیری از خطای اندازه‌گیری، ارائه می‌دهد.
این کتاب، رابطه متقابل انداز‌ه‌گیری با مسائل پیچیده قراردادی را بررسی می‌‌کند، بر نقش اندازه‌گیری در فرآیند پیمانکاری تاکید دارد و به گسترش دسترسی اندازه‌گیری، فراتر از دانش بازرس حرفه‌ای کمیت، کمک می‌کند. کتاب حاضر، شامل پوشش دقیق استانداردهای NRM1 و NRM2، CESMM4، راهنمای اسناد قرارداد برای کارهای بزرگراهی و POM(I)، مقایسه استاندارد NRM2 با SMM7، آنالیز دقیق تغییرات از استاندارد CESMM3 به CESMM4، پوشش پیامدهای اندازه‌گیری شرایط عمده اصلی و فرعی قرارداد (JCT، NEC3، شرایط زیرساخت و FIDIC)، تعاریف 5D BIM و کاوش پروتکل‌های اندازه‌گیری BIM، ملاحظات پیامدهای خطر اندازه‌گیری از اسناد رسمی و غیررسمی و روش‌های رایج تدارکات، شناسایی مسائل مربوط به خطرات اندازه‌گیری، قبل و بعد از قرارداد، پوشش خطر اندازه‌گیری در ادعاها و محاسبات نهایی، نمونه‌های عملی دقیق و توضیحات اندازه‌‌‌گیری مبتنی بر کامپیوتر، با استفاده از انواع بسته‌های نرم‌افزاری استانداردهای صنعتی، می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری