زیست‌شناسی مصنوعی / Synthetic Biology – A Primer: Revised Edition

زیست‌شناسی مصنوعی Synthetic Biology – A Primer: Revised Edition

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Geoff Baldwin
  • ناشر : Imperial College Press
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 196
  • شابک / ISBN : 9781783268795

توضیحات

نسخه تجدیدنظرشده کتاب زیست‌شناسی مصنوعی، مروری اجمالی و به‌‌روز در زمینه رشته زیست‌شناسی مصنوعی است و مفاهیم بنیادی درباره چگونگی ساختار آن ارائه می‌دهد. این نسخه تجدیدنظ شده شامل کتاب‌های مرجع جدید، لینک‌های جدید و کاربردی، به همراه آمار و ارقام و متون جدیدی است که در این زمینه همواره در حال بروزشدن هستند.
این کتاب، مفاهیم بنیادی زیست‌شناسی مولکولی و مهندسی را به خوانندگان معرفی کرده و سپس در دو موضوع اصلی زیست‌شناسی مصنوعی، یعنی رویکردهای مهندسی مصنوعی “پایین به بالا” و “بالا به پایین” به کندوکاو می پردازد. مهندسی”بالا به پایین”، از یک چارچوب مفهومی با طراحی و مهندسی منظم استفاده می کند که تمرکز عمده آن روی چرخه طراحی-ساخت-اجرا و مدل‌سازی ریاضی است.
رویکرد “پایین به بالا”، طراحی و ساخت پیش سلول‌ها با استفاده از بلوک‌های شیمیایی و بیوشیمیایی، از طریق کاوش تراش سلول‌های بنیادی زنده را در برمی گیرد.
مثال‌هایی که در کتاب ارائه شده‌اند، براساس جدیدترین اپلیکیشن‌هایی است که مطابق با اصول زیست‌شناسی مصنوعی طراحی و مورد استفاده قرار گرفته‌اند. کتاب همچنین شامل گزارشی از رقابت‌های بین‌المللی مربوط به ماشین‌های مهندسی‌شده به صورت ژنتیکی (IGIM) است که دانش‌آموزان و محققان جوان را از سرتاسر جهان گردهم می‌آورد تا پروژه‌هایی را با روش زیست‌شناسی مصنوعی به انجام برسانند.
در آخر، کتاب زیست‌شناسی مصنوعی دربردارنده فصلی در حیطه جنبه‌های اخلاقی، قانونی، مسائل اجتماعی حول زیست‌شناسی مصنوعی و بیان چگونگی ادغام علوم اجتماعی با زیست‌شناسی مصنوعی می‌باشد.
نسخه بروزشده کتاب مقدماتی زیست‌شناسی مصنوعی قطعا برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی، دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و محققان علاقمند به یادگیری بیشتر در شاخه‌های مختلف زیست‌شناسی مصنوعی بسیار سودمند خواهد بود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری