تصویربرداری عمیق بافت و مواد پزشکی؛ با استفاده از روش‌های نوری خطی و غیرخطی / Deep Imaging in Tissue and Biomedical Materials: Using Linear and Nonlinear Optical Methods

تصویربرداری عمیق بافت و مواد پزشکی؛ با استفاده از روش‌های نوری خطی و غیرخطی Deep Imaging in Tissue and Biomedical Materials: Using Linear and Nonlinear Optical Methods

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Lingyan Shi
  • ناشر : Pan Stanford
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 542
  • شابک / ISBN : 9789814745888

توضیحات

استفاده از نور برای کاوش و تصویربرداری رسانه بیومدیکال، برای توسعه روش‌های تصویربرداری کلینیکی ایمن، غیرتهاجمی و ارزان با قابلیت تشخیص، امیدوارکننده است.
ظهور لیزرهای فوق‌سریع،‌ کاربردهای فرآیندهای نوری غیرخطی را توانمند می‌سازد، که منجر به تصویربرداری عمیق‌تر در بافت‌های بیولوژیکی با رزولوشن فضای بالاتر می‌شود.
کتاب تصویربرداری عمیق بافت و مواد پزشکی، یک بازبینی از تکنیک‌های تصویربرداری نوری جدید در حال ظهور، اپتیک پرتو گاوسی، پراکندگی نور، اپتیک غیرخطی، توموگرافی نوری غیرخطی بافت‌ها و سلول‌ها ارائه می‌دهد. این کتاب شامل آثار پیشگامی است که تکنیک‌های تصویربرداری نوری خطی و غیرخطی مختلفی را برای تصویربرداری بافت‌های عمیق به کار گرفته‌اند که شامل کاربردهای جدید فلورانس تحریک تک و چند فوتونی، پراکندگی رامان، طیف‌سنجی رزونانس رامان، تولید هارمونیک دوم، سود و زیان پراکندگی رامان القایی،‌ طیف‌سنجی رامان آنتی استوکس همدوس، طیف‌سنجی ابرپیوستار مادون قرمز دور و نزدیک، می‌باشد.
کتاب حاضر،‌ یک منبع جامع از تکنیک‌های تصویربرداری بافت‌های عمیق در حال ظهور برای محققان و دانشجویان مشغول به کار در رشته‌های مختلف است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری