نجات احتمال؛ تمام ابزار مورد نیاز شما برای درک احتمال / The Probability Lifesaver: All the Tools You Need to Understand Chance (Princeton Lifesaver Study Guides)

نجات احتمال؛ تمام ابزار مورد نیاز شما برای درک احتمال The Probability Lifesaver: All the Tools You Need to Understand Chance (Princeton Lifesaver Study Guides)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Steven J. Miller
  • ناشر : Princeton University Press
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 752
  • شابک / ISBN : 9780691149547

توضیحات

دانشجویانی که خواهان تسلط بر مبحث احتمال هستند و یا دانشجویانی که در حال یادگیری این مبحث هستند، با کاربردها، تکنیک‌ها و روش‌های بسیار متعدد این موضوع که می‌تواند دلهره‌آور و طاقت‌فرسا باشد، روبرو می‌باشند و اینجا جایی است که کتاب نجات احتمال به کمک آن‌ها می‌آید.
این کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده است تا به‌عنوان یک معرفی کاملا مستقل از این موضوع یا به‌عنوان یک پشتیبان برای دوره‌های آموزشی، به دانشجویان کمک‌ کند تا به آسانی در مسیر احتمالات حرکت کنند و به نتایج مثبت دست یابند.
کتاب نجات احتمال، براساس یک دوره آموزشی موفق که استیون میلر در دانشگاه براون، کالج مونت هولیک و کالج ویلیامز تدریس کرده است، نوشته شده است. میلر با یک سبک آسان و غیررسمی، با بررسی کامل موارد مورد نیاز، انواع مسائل و اثبات‌ها، به ارائه این مبحث ریاضی می‌پردازد.
او در ابتدا یک موضوع را برای ایجاد درک مستقیم از آن کاوش می‌کند‌ و بعد از آن به سمت جزئیات دقیق‌تر حرکت می‌کند. موضوعات ارائه‌شده به صورت جامع پوشش داده شده‌اند و برای تقویت درک آن‌ها هم در کتاب راهنما و هم در وب‌سایت کتاب تکرار شده‌اند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری