پرورش گونه‌های زینتی دریایی / Marine Ornamental Species Aquaculture

پرورش گونه‌های زینتی دریایی Marine Ornamental Species Aquaculture

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ricardo Calado
  • ناشر : Wiley-Blackwell
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 712
  • شابک / ISBN : 9780470673904

توضیحات

تجارت جهانی جانداران آبزی برای آکواریوم‌های خانگی و نمایشگاهی نیز مانند تجارت تجهیزات همراه و لوازم جانبی آن، به صنعت پولسازی تبدیل شده است. پرورش گونه‌های زینتی دریایی با اینکه هنوز در مراحل اولیه است، به‌عنوان جایگزین موفقی برای مجموعه گونه‌های وحشی شناخته شده است، چون می‌تواند به طور بالقوه، با روش از نو انباشتن، به بازیابی جمعیت‌های طبیعی کمک کند.
کتاب پیش رو، شامل به‌روزترین اطلاعات، درباره آبزی‌پروری گونه‌های زینتی دریایی و همچنین مقاله‌های ارزشمندی از بیش از پنجاه دانشمند و کارشناس برجسته درباره موضوعات مختلف آبزی‌پروری، مناسب برای بیشتر نمایندگان تجارت جانوران آکواریومی می‌باشد. همه مسائل مربوط به پرورش آبزیان و تجارت آنها، از دلقک‌ماهی تا کوسه‌ماهی تنگ و اسب دریایی و همچنین مرجان‌ها، شقایق‌های دریایی، میگو، صدف‌های غول‌پیکر و چندین جاندار دریایی دیگر، همراه با توضیحات و تصاویر برای فهم بهتر پیچیده‌ترین موضوعات مورد بحث، بررسی شده‌اند.
کتاب پیش‌رو، مرجع مهمی برای دانشمندان، آکادمی‌ها، موسسات تحقیقاتی و دانشگاه‌ها، آکواریوم‌دار‌های خانگی و عمومی و همچنین منبع مهمی برای کارآفرینان به‌شمار می‌رود، چون فرهنگ پرورش گونه‌های زینتی دریایی را از دیدگاهی تجارت‌محور و با مشخص‌کردن خطر‌ها و فرصت‌های تجاری پرورش آبزیان تجزیه و تحلیل نموده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری