پیشتازان عرصه بیوانرژی؛ چالش تداوم‌پذیری / Advances in Bioenergy: The Sustainability Challenge

پیشتازان عرصه بیوانرژی؛ چالش تداوم‌پذیری Advances in Bioenergy: The Sustainability Challenge

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Peter Lund
  • ناشر : Wiley
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 560
  • شابک / ISBN : 9781118957875

توضیحات

افزایش به‌کار‌گیری بیو‌انرژی اغلب سبب افزایش مسائلی در خصوص استفاده از زمین و مواد خام، زیربنا و مدیریت می‌شود.
در پرتو این منافع گهگاه متضاد، کتاب پیشتازان عرصه بیو‌انرژی، گزارش اجمالی عینی و همه‌جانبه‌ای درباره تکنولوژی، اقتصاد و سیاست بیو‌انرژی ارائه ‌می‌کند.
کتاب پیش‌رو، با ارائه چکیده‌ای چند‌حوزه‌ای و معتبر از فرصت‌ها و چالش‌های وابسته، با بهره‌برداری از بیو‌انرژی با تحقیقات بین‌المللی، اطلاعات به‌روز و دقیقی درباره مسائل کلیدی برای تولیدات بیومس و تبدیل به انرژی، ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های کلیدی کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
مباحثه درباره موارد مختلف استفاده بیو‌انرژی نظیر سوخت وسایل نقلیه، برق و تولیدات گرمایی
ارزیابی موارد مختلف مصرف بیوانرژی، همچون مواد شیمیایی مبتنی بر فرایندهای بیولوژیکی و پالایشگاه‌های زیستی
مباحثه درباره شرایط لازم برای تحرک بیو‌انرژی پایدار مورد‌نیاز برای فراهم‌کردن زنجیره‌ها و طرح‌های کلی نظام حکومتی برای حمایت از این تحرک
اختصاص فصل‌هایی از کتاب به پایداری حکومت و ابزار‌های جدید مثل سیستم‌های صدور گواهینامه و استاندارد‌های حمایت از رشد صنعت بیو‌انرژی پایدار
بررسی زمینه‌های سیاسی، محیطی، اجتماعی و فرهنگی مربوط به تقاضا‌های منابع انرژی، تاثیر این تقاضاها بر جهان پیرامون ما و انتخاب‌ها و رفتار مصرف‌کنندگان
این کتاب منبعی ضروری برای مهندسان، محققان و دانش‌آموزانی که به یک بررسی اجمالی در زمینه بیو‌انرژی نیاز دارند و همچنین منبع ارزشمندی برای سیاستمداران، سیاست‌گذاران و پیشتازان صنعت که می‌خواهند با مدرنترین علوم و تکنولوژی در این زمینه همراه باشند، خواهد ‌بود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری