سیستم‌های مدیریت حرارتی باتری خودروهای الکتریکی / Thermal Management of Electric Vehicle Battery Systems (Automotive Series)

سیستم‌های مدیریت حرارتی باتری خودروهای الکتریکی Thermal Management of Electric Vehicle Battery Systems (Automotive Series)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ibrahim Dincer
  • ناشر : Wiley
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 476
  • شابک / ISBN : 9781118900246

توضیحات

این کتاب بررسی کاملی بر سیستم‌های مدیریت حرارتی باتری خودروهای الکتریکی معمولی و پیشرفته که در حال حاضر در صنعت استفاده می‌شوند و همچنین قرار است که در باتری خودروهای الکتریکی آینده نیز استفاده شوند، انجام می‌دهد.
این کتاب چگونگی انتخاب طراحی صحیح مدیریت حرارتی، پیکربندی و شاخص‌ها برای کاربران شیمی‌باتری، شرایط عملیاتی و کاربردها را پوشش می‌دهد و رهنمودی برای وضعیت، ابزارآرایی و عملیات سیستم‌های مدیریت حرارتی آن‌ها در موثرترین و کارآمدترین روش فراهم می‌کند. کتاب حاضر، برای خوانندگان، اطلاعات لازم برای توسعه یک سسیتم مدیریت حرارتی باتری کارآمد را فراهم می‌کند که می‌تواند عملیات باتری را در محدوده دما و یکنواختی ایده‌آل برای عملیات نگاه دارد، درحالیکه مصرف و هزینه انرژی و اثرات زیست‌محیطی مرتبط را به حداقل می‌رساند.
شیوه به‌کاررفته به‌صورت گام‌به‌گام توضیح داده شده است و شاخص‌های استفاده‌‌شده کلی و گسترده، تا جایی که ممکن است، به‌کار‌برده شده‌اند تا خواننده بتواند تجزیه و ‌تحلیل انجام‌شده را به سیستم‌هایی که بر روی آن‌ها کار می‌کنند، ضمیمه کند.
همچنین این کتاب مدل‌سازی و تجزیه و ‌تحلیل ترمودینامیکی جامعی از سیستم‌های مدیریت حرارتی باتری و همچنین بانک اطلاعاتی هزینه‌های اجزا و تاثیرات زیست‌محیطی را در بر دارد، که می‌تواند برای ایجاد ایده‌های جدید در مورد بهبود طراحی خودروها، مفید باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری