جادوی عکاسی دیجیتال: رتوش و بازسازی آسان تصاویر برای کتاب‌داران و بایگانی‌کنندگان و مربیان / Digital Photo Magic: Easy Image Retouching and Restoration for Librarians, Archivists, and Teachers

جادوی عکاسی دیجیتال: رتوش و بازسازی آسان تصاویر برای کتاب‌داران و بایگانی‌کنندگان و مربیان Digital Photo Magic: Easy Image Retouching and Restoration for Librarians, Archivists, and Teachers

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ernest Perez
  • ناشر : Information Today Inc
  • چاپ و سال / کشور: 2016
  • تعداد صفحه : 320
  • شابک / ISBN : 9781573875134

توضیحات

چه بخواهید عکس‌ها را به صورت آنلاین مورد استفاده قرار دهید یا در مجموعه‌های چاپی و نمایشگاه‌ها و آرشیوها، می‌توانید به‌راحتی تصاویری باکیفیت قابل قبول و بدون صرف وقت و هزینه خلق کنید. نویسنده کتاب، راهنمایی گام‌به‌گام برای طیف وسیعی از دستورالعمل‌ها که او شخصا ارزیابی کرده است، بهترین ویژگی‌ها و نکات و میانبرهایی که می‌توانند برای بهره‌برداری فوری مورد استفاده قرار گیرند را ارائه می‌دهد.
این مجموعه همچنین شامل مقدمه‌ای بر قالب‌های گرافیکی تصویر، راهنمای ابزار و تکنیک‌های اسکن تصویر و فهرست وسیعی از وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها، انجمن‌های تخصصی و سایر منابع توصیه‌شده توسط نویسنده می‌باشد. Ernest Perez که از کتابداران دیرینه (Houston Chronicle, Chicago Sun- Times) به‌شمار می‌آید، بهترین محصولات نرم‌افزاری رایگان، آسان و مقرون‌به‌صرفه را برای رتوش، بازسازی و دست‌کاری تصاویر عکاسی دیجیتال نشان می‌دهد. جادوی عکاسی دیجیتال برای کتابداران، مربیان و بایگانی‌کنندگان که می‌خواهند عکاسی را بدون هزینه‌های گزاف انجام دهند و کار با بسته‌های نرم‌افزاری گرافیکی عالی مانند فتوشاپ را بیاموزند، طراحی شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری