هوش مصنوعی برای NET.؛ گفتار، زبان و کاوش / Artificial Intelligence for .NET: Speech, Language, and Search: Building Smart Applications with Microsoft Cognitive Services APIs

هوش مصنوعی برای NET.؛ گفتار، زبان و کاوش Artificial Intelligence for .NET: Speech, Language, and Search: Building Smart Applications with Microsoft Cognitive Services APIs

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Nishith Pathak
  • ناشر : Apress
  • چاپ و سال / کشور: 2017
  • تعداد صفحه : 264
  • شابک / ISBN : 9781484229484

توضیحات

توسط این راهنمای قابل دسترس و کاربردی، با دنیای هوش مصنوعی آشنا شوید. برنامه‌هایی که استفاده هوشمندانه از زبان و تعامل کاربر را جهت رقابت بهتر در بازار امروز ایجاد می‌کند را بسازید. نحوه درک عمیق برنامه خود و تفسیر محتوا در وب یا دستگاه کاربر را کشف کنید، که هوشمندانه به تعامل مستقیم کاربر از طریق گفتار یا متن واکنش نشان می‌دهد، یا توصیه‌های هوشمندانه ای برای محصولات یا خدماتی که متناسب برای استفاده هر کاربر است را ایجاد کنید.
با استفاده از سرویس‌های شناختی مایکروسافت، می‌توانید تمام این کارها را انجام دهید و مجموعه‌ای از API‌های آسان را مورد استفاده قرار دهید که می‌توانند بر روی دسکتاپ، وب و یا دستگاه‌های تلفن همراه استفاده شوند. توسعه‌دهندگان معمولا به پیاده‌سازی AI فکر می‌کنند که کاری دشوار برای نوشتن الگوریتم‌های پیچیده محسوب می‌شود. هدف این کتاب ازبین‌بردن نگرانی توسط ایجاد برنامه شناختی همراه با چند خط کد می‌باشد. این کتاب بر روی برخی از سودمندترین و قدرتمندترین شیوه‌ها تمرکز دارد که برنامه شما می‌تواند استفاده هوشمندانه از زبان را مورد استفاده قرار دهد. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید شروع به ایجاد قابلیت‌های شگفت‌انگیز در برنامه‌های خود کنید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری