الهی نامه

الهی نامه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میر سید علی برقعی مجتهدی قمی

توضیحات

سید علی بن عبدالله برقعی مجتهد قمی (1298 – 1394 ق)، فقیه، نویسنده و شاعر معاصر بود. او مقدمات و سطح را در قم فراگرفت و به حوزه درس آیت الله محمد ارباب، شیخ ابوالقاسم کبیر، آیت الله حائری، آیت الله اصفهانی و آیت الله نائنی راه یافت و فلسفه را نزد حاج میرزا علی اکبر حکیم و دیگران آموخت و در اواخر عمر آیت الله حائری به تهران رفت و به درس و بحث پرداخت. سید علی برقعی شعر نیز می سرود. الهی نامه، بطون خمسه، بطون سته، کمال الانسان و میزان الایمان و مثالی نامه از آثار اوست. کتاب حاضر شامل چندین شعر اوست در باب توحید و اثبات یکانگی خداوند، جواب اعتراض به خلق شیطان و جواب اعتراض به نقصان خلق جنین و جواب خیام در باب قضا و قدر. این کتاب اولین بار در سال 1316 شمسی به زیور طبع آراسته شد. حق تکثیر: کانون شعرا، 1316
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری