سیاحتنامه شاردن (جلد دهم)

سیاحتنامه شاردن (جلد دهم)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سر جان شاردن

توضیحات

ترجمه سیاحتنامه شاردن حاصل تلاش پانزده ساله محمد محمد لوی عباسی است که در کنار ترجمه، به تصحیح این کتاب ارزشمند پرداخته و آن را طی سالهای 1345 - 1335 شمسی به طبع رسانده است. وی مطالب موثق غربی و شرقی را ضمیمه مطالب کتاب کرده و فهرستی از مصطلحات و لغات، اعلام جغرافیایی و تاریخی ترتیب داده و در پایان جلد دهم به فهرستهای تحلیلی جداگانه هر جلد ضمیمه کرده است. مترجم در موقع درج ضمایم و تعلیقات چند نکته را در نظر گرفته است: وی مطالب ناتمام نویسنده را با استناد مدارک علمی و تاریخی تکمیل کرده، همچنین توانسته اشتباهات نویسنده را که بعضا از روی بی دانشی نسبت به متون تاریخی بوده، با استناد به مدارک متقن، تصحیح کند. مترجم با تلاش بسیار توانسته به بخشهایی از متون معتبر ایرانی که به فرانسه برگردانده شده ولی اصل نسخه آن مفقود بوده، دست پیدا کند و در صحایف سیاحتنامه مندرج سازد. سیاحتنامه شاردن (جلد اول) http://ketabnak.com/book/79462 سیاحتنامه شاردن (جلد دوم ) http://ketabnak.com/book/79463 سیاحتنامه شاردن (جلد سوم) http://ketabnak.com/book/79465 سیاحتنامه شاردن (جلد چهارم) http://ketabnak.com/book/79466 سیاحتنامه شاردن (جلد پنجم) http://ketabnak.com/book/79469 سیاحتنامه شاردن (جلد ششم) http://ketabnak.com/book/79555 سیاحتنامه شاردن (جلد هفتم) http://ketabnak.com/book/79593 سیاحتنامه شاردن (جلد هشتم) http://ketabnak.com/book/79595 سیاحتنامه شاردن (جلد نهم) http://ketabnak.com/book/79596 حق تکثیر: امیرکبیر، 1345
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری