دوره ی کامل بیست مقاله ی قزوینی

دوره ی کامل بیست مقاله ی قزوینی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علامه قزوینی

توضیحات

به تصحیح: عباس اقبال آشتیانی و ابراهیم پورداود بیست مقاله قزوینی یکی از مراجع مهم ایرانشناسی محسوب می‌شود که با بیش از بیست مقاله ارایه شده است. جلد نخست این کتاب در سال 1307 به اهتمام ابراهیم پورداوود در بمبئی و جلد دوم آن نیز به کوشش عباس اقبال آشتیانی از سوی چاپخانه مجلس شورای ملی در سال 1313 در تهران انتشار یافته بود. این مقاله‌ها با عنوان‌های «قدیمی‌ترین شعر فارسی»، «رسم‌الخط فارسی»، «کلمه تهران»، «نامه امیرتیمور گورکان به فارسی»، «قدیمی‌ترین کتاب در زبان فارسی»، «کتاب راحه‌الصدور»، «قصیده امیر معزی»، «مطبوعات جدیده»، «یک عهدنامه مصنوعی»، «آذری یا زبان آذربایگان»، «مقدمه قدیم شاهنامه»، «دیوان خواجه حافظ شیرازی»، «تاریخ بیهق»، «درخصوص خیام»، «تتمه صوان‌الحکمه»، «عتبه‌الکتبه»، «مجمل‌التواریخ»، «فهرست کتب کتابخانه آستانه»، «التوسل الی الترسل»، «زین‌الاخبار»، «کتاب الابنیه عن حقایق الادویه»، «دو سند تاریخی راجع به بهزاد»، «دوره تاریخ عمومی تالیف میرزا عباس‌خان اقبال»، «شرح حال مرحوم استاد براون»، «راجع به ترجمه یشت‌ها»، «ممدوح عمادی شهریاری»، «حسن بن قطان مرزوی»، «نمونه خط ابن‌سینا» و «تاریخ وفات انوری» در این کتاب جمع‌آوری شده‌اند. این کتاب پیشتر در مجلدهای جداگانه در سایت قرار گرفته بود. حق تکثیر: مصحح پیش از 59 درگذشته است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری