فراگشایی تاریخ معاصر (جلد چهارم)

فراگشایی تاریخ معاصر (جلد چهارم)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد رناسی
  • تعداد صفحه : 669

توضیحات

بدینوسیله شش جلد کتابهای احمد رناسی در باره تاریخ معاصر ایران برایگان در اختیار ملت شریف ایران بویژه نسل جوان قرار میگیرد. این کتابها تحولات زیربنایی ایران را از پایان سلسله قاجار تا پایان سلطنت پهلویها با حجمی سرشار و عمقی ژرف نگرانه بررسی کرده که در نوع خود بی نظیر میباشد و در آینده بدون شک یکی از مهمترین منابع پژوهشگران خواهد بود. آقای رناسی پافشاری کرده اند که این کتابها به صورت رایگان در دسترس همگان قرار گیرد. با این آرزو که اکثر ملت ایران را که جوانان تشکیل میدهند بتوانند گذشته را چراغ راه آینده قرار داده و با استقرار یک جمهوری حقیقی و کاملا ملی، عرفی، دمکرات و مستقل، بنای ایرانی شایسته ملتمان را پس از قرنی مبارزه مستمر در جهت استقلال و مردم سالاری بر پا کنند. امید است این سنت نیک به خصوص در شرایط فعلی از سوی دیگر قلم زنان ملی و مترقی و دمکرات رایج شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری