معیارهای انتخاب مواد برای مخازن

معیارهای انتخاب مواد برای مخازن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کامران خداپرستی
  • تعداد صفحه : 6

توضیحات

در هر شرکت بزرگ مهندسی، واحدی به نام تجهیزات ثابت وجود دارد که یکی از فعالیتهای اصلی این واحد، طراحی و مرور طراحی مخازن است. در شرکت مشانیر نیز از گذشته فعالیتهای مختلفی در این زمینه صورت گرفته است که پس از آغاز مراحل اولیه پروژه توسعه مخازن سوخت، این فعالیتها گسترش روزافزونی یافته است. از این روی و با هدف آشنایی خوانندگان گرامی و دست اندرکاران مرتبط در بخشهای طراحی، نظارت و اجرا با معیارها و چگونگی انتخاب مواد برای مخازن اتمسفری که در دمای محیط مورد استفاده قرار می گیرند، این نوشتار تهیه گردیده که در چند بخش ارائه خواهد گردید. کوشش نگارنده بر این است تا با مقایسه تحلیلی استانداردهای مختلف و نیز بازگو نمودن برخی از تجارب بدست آمده در این مورد، قدمی کوچک در نشان دادن اهمیت این موضوع بردارد و لزوم بررسی علمی چنین مسئله مهمی را روشن نماید.
کامران خداپرستی مدرک کارشناسی را در رشته مهندسی مواد گرایش شکل دادن فلزات از دانشگاه شیراز در سال 1374 و مدرک کارشناسی ارشد را در همان رشته و از همان دانشگاه با گرایش شناسایی، انتخاب و روش ساخت مواد فلزی در سال 1379 دریافت نموده است. وی از سال 1380 لغایت 1384 به عنوان مدیر آزمایشگاه متالورژی و مواد با پژوهشگاه نیرو همکاری داشته و از دی ماه 1384 تا کنون درگروه مکانیک و فرآیند مشانیر به فعالیت اشتغال دارند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری