شکست در کویینتا

شکست در کویینتا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : استانیسلاو لم
  • مترجم : پیمان اسماعیلیان
  • چاپ و سال / کشور: اول 1382
  • تعداد صفحه : 406

توضیحات

زمینی ها پس از مطالعات و مشاهدات بسیار متوجه وجود حیات در کره کویینتا می شوند پس سفینه ای ساخته و به سوی آنها رهسپار می شوند اما انسان ها هیچ گاه با خود نیندیشیده اند حتی در حالت صلح کامل ممکن است جانداران دیگر مایل به ایجاد ارتباط با آنها نباشند ...
در حد افتضاح بود چند روز سعی کردم بخونمش با زجر فراوان و نهایتا هم یک دوست عزیزی دیشب متقاعدم کرد اگه بدت می یاد خوب نخونش و منم اعتراف می کنم کامل نخوندمش و به صورت سرسری از نصفه به بعد هی مرور کردم که فقط سیر وقایع به دستم بیاد الان متوجه شدم که دو تا کتاب قبلی در زمینه علمی تخیلی شاهکار بودند . شکست در کویینتا یک کتاب حجیم با داستان های تو در تو بی مزه بدون هیچ ارزش ادبی بود از نظر من .
تازه آقای لم را یکی از بهترین علمی تخیلی نویس ها می دونند و در نشریه فیلادلفیا اینکوایرر نوشتند اگر تا پایان قرن بیستم استانیسلاو لم برای جایزهٔ نوبل ادبی در نظر گرفته نشود، به این سبب است که کسی به گوش هیأت ژوری نوبل رسانده که او علمی‌تخیلی می‌نویسد!» . ایشون یهودی و اهل لهستان بوده . پدر آقای لم پزشک بوده و خودش هم تا قبل از جنگ جهانی دوم طبابت می کرده .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری