رنج نامه

رنج نامه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید احمد خمینی
  • تعداد صفحه : 52

توضیحات

رنج نامه نامه مفصلی بود که سیداحمد خمینی پس از برکناری حسین‌علی منتظری از قائم مقامی رهبری انتشار عمومی داد. سیداحمد خمینی، در مقدمه این نامه، هدف از نگارش رنج‌نامه را ادای دین به روح‌الله خمینی دانسته‌است .این نامه هیچگاه از منتظری پاسخی نگرفت.
اهمیت این نامه سراسر گلایه از آنجا مشخص می‌شود که منتظری نه تنها بزرگترین تئوریسین و نظریه پرداز ولایت فقیه بود، بلکه قائم مقامی وی از سوی خود سیداحمد خمینی پیشنهاد شده بود.گروهی برآنند که رنج‌نامه برای توجیه عزل منتظری از قائم مقامی نگاشته شده است.


خود منتظری در پاسخ استفتائی در خصوص رنج‌نامه گفته‌است:

بسمه تعالی- فعلاً من وسیله برای رفع اتهامات و اکاذیب ندارم، چون رسانه‌ها و وسائل تبلیغی در اختیار دیگران است و رنجنامه پر است از اکاذیب و اتّهامات ناروا. خداوند همهٔ ما را به راه راست هدایت فرماید. ان شاءالله موفّق باشید- حسینعلی منتظری .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری