ضمیمه ای دیگر بر قتل کسروی

ضمیمه ای دیگر بر قتل کسروی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 53

توضیحات

این کتاب پیوستی به کتاب قتل کسروی می‌باشد.
**********************************
ضمیمةدیگر
بر چاپهای دوم و سوم ”ضمیمة دیگر“ و پیوستهایش، بر برخی از وقایعی که در قسمت سوم این کتاب آمده است روشناییهای بیشتری می اندازد و خاصه از فعالیتهای کسروی و هوادارانش, واکنشهای روحانیون و محافل مذهبی نسبت به آنها, اقدامات مقامات مملکتی و مراجع دولتی در سرکوب و تعقیب کسروی و بالاخره چگونگی آن سوءقصد و سپس آن کشتار، تصویر دقیقتری به دست می دهد.
در چاپ کنونی، ”ضمیمة دیگر“ هم پنج نوشته و سندی را که پس از چاپ دوم در
270 ) در بر می گیرد و هم - 7، ص. 289 - دسترس نگارنده قرار گرفت (نگ: پیوستهای 11 نوشته ها و اسنادی را از مجموعه ای که پس از انتشار چاپ نخست کتاب به دست این نگارنده رسیده بود. این مجموعه مشتمل بر 48 برگ "فتوکپی" است از اسناد و مکاتباتی که همه به کسروی و فعالیتهای او و واکنشهایی که اینجا و آنجا برانگیخته است ارتباط دارد. نمی دانم که چرا این بار، و به خلاف روال همیشگی، فراموش کرده ام و هیچ ننوشته ام این مجموعة اسناد از کجا آمده است و آنها را از چه کسی گرفته ام و این نیکوکاری را که کرده است؟ در هر حال
روشن است که همة سپاسهای صمیمانة این نگارنده نثار این نیکوکارِ بزرگوارِ هم اکنون از یاد من رفته است. اصل این اسناد می بایست در اختیار یکی از بایگانیهای عمومی یا مراکز اسناد مربوط به ایران باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری