مهندسی موتورهای جستجو

مهندسی موتورهای جستجو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 13

توضیحات

مهندسی سئو علم نوشته شده یا کلاسیک و آکادمیک نیست چرا که موتورهای جستجو اصلا تمایل ندارند الگوریتم های پیچیده خود را منتشر نمایند و از طرفی مهندسی سئو بنا شده بر روی الگوریتم های نانوشته موتورهای جستجو می باشد . بنابراین سئوکاران حرفه ای با سالها تلاش بی وقفه بصورت مطالعه اسناد مرموز ارایه شده توسط خود موتورهای جستجو و انجام عملیات تجربی بر روی سایتهای صرفا تجربی ( بدون کاربری تجاری و حتی نمایش عمومی ) به آن می رسند یک مهندس سئو در حد متوسط باید دوسال ونیم تلاش بی وقفه داشته باشد تا در حد متوسط با این آشنا شود و طبیعی است که نباید انتظار داشت مهندسان سئو اسرار و محفوضات خود را علنی کنند ( ضمن اینکه موتورهای جستجونیز بدلیل گفته شده اسرار واقعی نهفته در الگوریتم های خود را هیچ وقت بر ملا نخواهند کرد ) و بهمین دلیل کتابی جامع درباره سئو نمی توان یافت چون نه بانی آن حاضر به انتشار است و نه دانای آن.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری