آموزش راه اندازی سرور مجازی با VMWare vSphere 5

آموزش راه اندازی سرور مجازی با VMWare vSphere 5

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید محمدجواد اسماعیلی
  • تعداد صفحه : 111

توضیحات

با مجازی‌سازی می‌توان بدون خرید سخت‌افزارهای اضافی، افزونگی به وجود آورد. افزونگی به این معنی است که چند سرور یک کار را انجام دهد و در این صورت اگر یک سرور به هر دلیلی از کار بیفتد، سرور دیگری که همان کار را انجام می‌دهد، می‌تواند جایگزین آن شود. این کار باعث جلوگیری از وقفه می‌شود. ایجاد دو سرور مجازی که یک کار انجام می‌دهند، روی یک سرور فیزیکی منطقی نیست، چراکه اگر سرور فیزیکی از کار بیفتد، هر دو سرور مجازی از کار می‌افتند. معمولا سرور مجازی افزونه را روی یک سرور فیزیکی دیگر قرار می‌دهند. سرورهای مجازی به برنامه نویسان اجازه می‌دهند آزمایش‌های خود را روی سیستم‌های مجزا و مستقل انجام دهند و نیازی به خرید سرور فیزیکی جدید نداشته باشند. مستقل بودن سرور‌های مجازی از یکدیگر باعث می‌شود برنامه‌نویسان، آزمایش‌های خود را بدون نگرانی از تحت تأثیر قرار گرفتن شبکه و سرورهای دیگر انجام دهند. در این کتاب راهنمایی کامل برای نصب و راه اندازی یک دیتا سنتر مجازی سازی شده آورده شده. بعلاوه که یک فصل هم به storage ها اختصاص داده شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری