پیاده سازی گام به گام عملی و کاربردی شبکه

پیاده سازی گام به گام عملی و کاربردی شبکه

  • 3.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 198

توضیحات

شاید شما بعنوان یک کاربر کامپیوتر هیچ گونه شناخت و آشنایی نسبت به شبکه های کامپیوتری نداشته باشید، اینکه اصولاً شبکه های کامپیوتری دارای چه کاربردهایی هستند، چگونه می توان آنان را ایجاد کرد، دارای چه سخت افزار و نرم افزاری می باشند، و چه تجهزاتی برای پیاده سازی موردنیاز است، چه تجهیزاتی برای این منظور وجود دارد، چگونگی استفاده از آنان، مفاهیم مختص به IP Address و تخصیص دادن آدرس به کامپیوترها به چه صورت است و در مجموع نیاز شما آشنایی با چگونگی پیاده سازی گام به گام برپایی یک شبکه از ابتدا و حتی بدون شناخت قبلی از چگونگی انجام آن می باشد. با مطالعه این کتاب می توانید دانش بسیار مناسب و صددرصد کاربردی را در زمینه شبکه های کامپیوتری، چگونگی پیاده سازی کامل آنان، به اشتراک گذاری اینترنت و بسیاری موارد دیگر که همگی در قالب مفاهیم کاملاً عملی و کاربردی همراه با تصاویر مرتبط گردآوری شده است به دست آورید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری