مدل های آماده درخت با کیفیت بالا / Evermotion Archmodel Vol 171

Evermotion Archmodel Vol 171
مدل های آماده درخت با کیفیت بالا

  • 2.0 (1 رای)
  • کاربرد : مدل های درخت با کیفیت بالا
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux
  • تولید کننده : Evermotion

توضیحات

مجموعه شماره 171 از مدلهای پر طرفدار آرچ مدل شرکت Evermotion میباشد. این مجموعه فوق العاده شامل 54 مدل بسیار با کیفیت و دقیق برای تجسم معماری که شامل مدل های درخت با کیفیت بالا انیمیشن شده با پوسته های 3D اسکن شده است. درختان موجود در این مجموعه از آب و هوای منطقه نیمکره شمالی می آیند.این مجموعه شامل گونه های اروپایی و آمریکای شمالی است مدلها و صحنه های ارائه شده در Vray با max رندر شده اند. همه آبجکت ها برای استفاده در تجسم معماری آماده می باشند.
مدل ها و صحنه های در V-ray با 3ds max ارائه شده است.
درختان در این مجموعه با استفاده از فایل های کش PC2 انیمیشن شده اند . هر درخت دارای 125 فریم از انیمیشن در 25FPS است. انیمیشن را می توان با خاموش کردن مادیفایر PC حذف کرد.
فایل های C4D، OBJ و FBX به صورت متحرک نیستند.
گونه های درخت مشخص نشده اند
صحنه ها گنجانده نشده اند

Description

Archmodels vol. 171 includes 54 professional, detailed 3d models for architectural visualizations. This collection comes with high quality low poly animated trees models with 3d-scanned bark. Trees included in this collection come from northern hemisphere climat zone. This collection consist of European and North American species. All objects are ready to use in your visualizations.

Presented models and scenes were rendered in V-ray with 3ds max.
Trees in this collection are animated using point cache files PC2. Every tree has a 125 looped frames of animation in 25FPS.
The animation can be easy removed by turning off PC modifier.
C4D, OBJ and FBX files are NOT animated.
Trees species are not specified.
Scenes are not included.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری