Three-Body Technology Heavier7Strings v1.1.5

Three-Body Technology Heavier7Strings v1.1.5

  • 3.0 (2 رای)
  • کاربرد : وی اس تی گیتار الکتریک
  • نسخه :Version 1.1.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Three-Body Tech
  • سال تولید : 2018

توضیحات

وی اس تی Heavier7Strings از شرکت Three-Body Tech یک ابزار مجازی مبتنی بر سمپل های صوتی می باشد که نسخه مجازی حرفه ای از گیتار الکتریک Heavy Metal را به پروژه های شما اضافه می کند . این وی اس تی مجهز به قفسه افکت کامل ، الگو های از پیش ایجاد شده می باشد و همه امکاناتی که برای استفاده از صدای گیتار الکتریک در موسیقی های خود نیاز دارید را در خود دارد . وی اس تی Heavier7Strings به ۲ صورت اصلی ریتم – آکورد و تکنوازی قابل اجرا است . بخش افکت های این وی اس تی دارای انواع افکت مورد نیاز برای پردازش صدای گیتار مثل Screamer, EQ12, AMP, Flanger, Pingpong delay, etc و … را در اختیار شما قرار می دهد که به صورت جداگانه در قسمت افکت های نرم افزار میزبان اجرا می شود . وی اس تی فوق دارای بیش از ۲۰۰ تنظیم صدای از پیش طراحی شده برای سبک های مختلف مثل metal, rock, pop, clean, along with non-rhythmic noise و ambient sounds می باشد و علاوه بر آن دارای بیش از ۲۰۰ الگو از پیش طراحی شده با فرمت MIDI است که ریتم های مختلف آماده را برای شما فراهم می آورد . این محصول تمام تکنیک های نوازندگی را به خوبی پوشش می دهد .

Description

Heavier7Strings is a seven-stringed metal-style virtual guitar instrument with effect rack and MIDI pattern library. What is the first thing to do when one starts a virtual guitar? Usually it is to bypass all built-in effects, as they are mostly too primitive for any serious work.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری