لینوکس را خوب یاد بگیریم

لینوکس را خوب یاد بگیریم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 68

توضیحات

به همه هموطنان عزیز به خصوص دانشجویان و مدرسان گرامی سلام عرض می نماییم و امیدواریم همیشه در زندگی موفق و پیروز و کمک یار دیگر مردم باشند . ترم دوم دانشگاه درس ۱ واحدی به نام کارگاه لینوکس به سراغ ما آمد شگفت زده بودیم چون تا به حال تنها چیزی که از لینوکس می دانستیم فقط اسمش بود. در اوایل ترم اهمیت زیادی به آن نمی دادیم و استاد ما هم که در کلاس برای آموزش از کتاب های مختلفی استفاده می کرد و این باعث می شد تا هم دانشجویان منبع خوبی برای آموزش نداشته باشند و هم اساتید به دلیل نداشتن کتاب مرجع شکایاتی می کردند بنابراین به عنوان یک دانشجوی تازه کار در کامپیوتر به سراغ پیدا کردن کتاب های برای مبتدیان لینوکس در اینترنت رفتیم اما کتاب مرجع و خوبی که رایگان باشد پیدا نکردیم اما چند کتابی پیدا کردیم که هر کدام نقص های داشتند پس سعی را بر این نهادیم که به کمک ۲ کتاب زیر و جستجو در برخی سایت های اینترنتی کتاب پیش رو را جمع آوری کردیم. البته ما هم یک تازه کار لینوکس هستیم وامیدواریم که روزی بتوانیم در این زمینه تخصصی کافی پیدا کنیم و اطلاعاتمان را در اختیار دیگران قرار دهیم در آخر باید بگوییم این کتاب برای مبتدیان لینوکس می باشد و سعی ما براین است که جلسه به جلسه ( ۱۱ جلسه) پیش رویم تا اینکه یادگیری آسان و منظم باشد.دانشجویان عزیز ما می توانیم با فرا گرفتن لینوکس و یونیکس کمی امنیت (شبکه) کشورمان را بالا ببریم ما در این زمینه متخصصان کمی تری نسبت به ویندوز داریم پس از همین حالا تصمیم بگیرید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری