Bootstrap Studio 4.1.2

Bootstrap Studio 4.1.2

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و ایجاد سایت های زیبا
  • نسخه :Version 4.1.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ff123
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار دسکتاپ است که به شما در طراحی و ایجاد سایت های زیبا کمک می کند. این نرم افزار دارای تعداد زیادی از کامپوننت های ساخته شده می باشد که می توانید با کشیدن و رها کردن آن ها, به جمع آوری صفحات ریسپانسیو بپردازید. نرم افزار Bootstrap Studio در فریم ورک محبوب بوت استرپ ساخته شده است. هزاران نفر از توسعه دهندگان و طراحان این برنامه را روزانه استفاده می کنند.

ویژگی و امکانات Bootstrap Studio :
دارای رابط کاربری زیبا و پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن
دارای تعداد زیادی از کامپیوننت های زیبا برای ساخت صفحات ریسپانسیو از جمله هدر, فوتر, گالری, اسلایدشو و عناصر پایه مانند span و div
ایمپورت و ویرایش CSS, JavaScript و HTML
یکپارچه سازی با گوگل وب فونت که به شما اجازه ایمپورت و ویرایش فونت را می دهد.
دارای تعدادی از پوسته, فونت آیکون, قالب و کامپوننت که می توانید در طرح های زیبا و منحصر به فرد ترکیب کنید.
دارای پشتیبانی جامع برای میانبرهای صفحه کلیدکه به شما اجازه سرعت بخشیدن به گردش کارتان می دهد.
استخراج کامپوننت از طرح هایتان به عنوان کامپوننت سفارشی و آماده سازی آنها برای اضافه کردن در طرح های جدید. همچنین می توانید این کامپوننت ها را به صورت فایل ذخیره کرده و آنها را به اشتراک بگذارید.
همگام سازی کامپوننت ها, بنابراین با تغییر دادن یکی, بقیه آنها بطور خودکار تغییر خواهد کرد. این امر برای چیزهایی مانند هدر و فوتر مفید هستند.
قابلیت پیشنمایش بهنگام طراحی, آپدیت خودکار نرم افزار
اگر از قبل سایتی را طراحی کردید, می توانید در برنامه ایمپورت کنید. فقط کافی است فایل های HTML, CSS, JS و عکس را در نرم افزار Drag کنید.

Description

A powerful desktop app for creating responsive websites using the Bootstrap framework. Bootstrap Studio is a desktop application that helps you create beautiful websites. It comes with a large number of built-in components, which you can drag and drop to assemble responsive web pages. It is built on top of the hugely popular Bootstrap framework, and exports clean and semantic HTML. Thousands of developers and designers use it every day. We are sure you'll love it too!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری