DS BIOVIA Materials Studio 2017 x86

DS BIOVIA Materials Studio 2017 x86

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی مولکولی
  • نسخه :Version 2017 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند جهت شبیه سازی مولکولی است. شیمیدانها و محققین و دانشجویان رشته شیمی میتوانند با استفاده از این برنامه انواع ساختارهای مولکولی مانند پلیمرها ( دندریمرها، آلیاژها، کوپلیمرها، همو پلیمرها)، نانوساختارها مانند نانو لوله های کربنی، تجهیزات نانومکانیکی، انواع ترکیبات و کریستالهای آلی و غیرآلی، ساختارهای لایه ای و … را شبیه سازی کنند. کاربران میتوانند تمامی ساختارهای عنوان شده را در حالتهای مولکولی مختلف برای سنجش ساختار الکترونی، سنجش ساختارهای استاتیکی و داینامیکی انجام دهند. این برنامه قادر است انواع شبیه سازی های مشهور و مهم از جمله شبیه سازی های کوانتومی که شامل موضوعاتی همچون یافتن ساختار بهینه، پیدا کردن حالت گذار توسط تکنیکهای DFT و Fock را انجام دهد.

همچنین در سطوح مولکولی میتوان از دینامیک های مولکولی و مونت کارلو برای شبیه سازی استفاده کرد. شبیه سازی های دیگری نیز همچون شبیه سازی DPD، شبیه سازی تعادلات قازی بخار-مایع و مایع-مایع نیز در این برنامه قابل انجام است. یکی از ویژگی های مهم این برنامه ساختار ماژولاریته آن است. تمامی شبیه سازی های مطرح شده توسط ماژولهای مختلف انجام میشود. ماژولهای از سه بخش نصب و پیکربندی، اجرا و آنالیز تشکیل شده اند که با استفاده از آن میتوان فایل خروجی شبیه سازی را آماده سازی کرد، شبیه سازی را اجرا و در انتها نتایج تجزیه و تحلیل آن را ببینیم.

برنامه به صورت گرافیکی طراحی شده است و تمامی ساختارهای مولکولی و تحلیل های نهایی را با گرافیکهای سه بعدی همراه میکند که این موضوع باعث درک بهتر ساختارها و تحلیلهای ارائه شده میشود. این برنامه قادر است پیش بینی های مفیدی در مورد میزان اثربخش بودن کنشهای مواد و رفتار آنها در ترکیبات شیمیایی ارائه دهد. از ابزارهای آماری قدرتمندی جهت نمایش روابط پیچیده مولکولی برخوردار است و پایگاه داده بزرگی از مواد مختلف دارد که باعث میشود تا از ابزارهای جانبی به صورت کامل بی نیاز شوید. استفاده از این نرم افزار باعث میشود تا محاسبات دستی و کارهای تکراری به حداقل میزان خود برسد که این موضوع در دراز مدت باعث کاهش هزینه ها و میزان ریسک پذیری پروژه ها میشود.

Description

Materials Studio is a complete modeling and simulation environment designed to allow researchers in materials science and chemistry to predict and understand the relationships of a material's atomic and molecular structure with its properties and behavior. Using Materials Studio, researchers in many industries are engineering better performing materials of all types, including pharmaceuticals, catalysts, polymers and composites, metals and alloys, batteries and fuel cells, and more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری