Junior World of Words 4.2.1

Junior World of Words 4.2.1

  • کاربرد : آموزش زبان انگلیسی به کودکان و دانش‌آموزان مبتدی
  • نسخه :Version 4.2.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Discovery Educational Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مراحل اولیه آموزش انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی می‌تواند بسیار دشوار و چالش برانگیز باشد و اگر دانش‌آموز از همان ابتدا به یادگیری زبان انگلیسی ترغیب نشود، نمی‌توان انتظار داشت که پیشرفت قابل توجهی در فرایند یادگیری او حاصل شود. نرم‌افزار Junior World of Words به کودکان و دانش‌آموزان مبتدی این امکان را می‌دهد که با استفاده از شکل‌های متنوع، واژه‌های تازه‌ای را به زبان انگلیسی یاد بگیرند. این ابزار آموزشیِ کاربردی، موضوعاتی همچون حروف الفبا، بدن انسان، رنگ‌ها، روزها، انواع موسیقی، حیوانات خانگی، شکل‌ها، وسایل نقلیه، سبزیجات و آب و هوا را پوشش می‌دهد. آخرین نسخه نرم‌افزار Junior World of Words توسط تیم شاتل‌لند به شما کاربر گرامی تقدیم می‌شود. در ادامه به سایر ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
آموزش واژه‌ها و جملات انگلیسی با استفاده از تصاویر متنوع.
امکان یادگیری و محک زدن دانش واژگان.
ارائه دستورالعمل‌های آموزشی به 5 زبان مختلف.
امکان چاپ و ارائه گزارش پیشرفت یادگیری در کوتاه ترین زمان ممکن

Description

An educational tool aimed at children or beginner-level students curious about the mysteries of the English language and who want to learn new words using pictures The early stages of learning English as a second language could be quite demanding, and if the students interest is not caught from the very beginning, it could all become a hassle.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری