Sencha Ext JS Commercial 6.0.1

Sencha Ext JS Commercial 6.0.1

  • کاربرد : نرم افزار ساخت برنامه های تحت وب
  • نسخه :Version 6.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

فریم ورکی جاوااسکریپتی برای ساخت برنامه های تحت وب است. این فریم ورک به صورت کامل از معماری چند لایه MVC/MVVM برای توسعه برنامه های تحت وب استفاده میکند و خروجی نهایی همراه با تمامی قابلیتها به صورت مستقل از پلتفرم بر روی دسکتاپ، تبلت و اسمارت فون ها به خوبی اجرا میشود. ExtJS همچنین از آخرین استاندارد html یعنی html5 برای توسعه برنامه ها استفاده میکند ضمن اینکه حواسش به سازگاری خروجی کار با مرورگهای قدیمی و از رده خارج نیز هست. این چارچوب قدرتمند حاوی صدها ویجت کارآمد است که تمامی نیاز طراحان را از پروژه های کوچگ گرفته تا برنامه های وب پیچیده تحت پوشش قرار میدهد.

ExtJS به خوبی میداند که چطور بر روی صفحات نمایش با سایزهای مختلف خود را تطبیق دهد لذا فرقی نمیکند شما خروجی نهایی را روی مانیتور عریض ببینید و یا روی اسمارت فونهایی با صفحات کوچک. این محصول شامل چارت های مختلفی است که امکان بصری کردن داده های مورد نیاز شما را فراهم میکند. چارچوب فوق پکیجهای اطلاعاتی مختلفی دارد که امکان وارد کردن داده ها را از منابع داده ای مختلف مقدور میسازد. ExtJS فریم ورکی است که به صورت درستی کدنویسی شده است و روی بهینه سازی و راندمان آن زمان زیادی گذاشته شده، توسط افراد حرفه ای ارائه شده و پشتیبانی مناسبی داراست. همه اینها باعث میشود تا این محصول را به عنوان یکی از بهترین ها قلمداد کنیم.

امکانات و ویژگی های ExtJS :
ویجتهای مختلف با کاریی و امکان شخصی سازی بالا
امکان دریافت داده های از منابع داده های مختلف
مدیریت قالب بندی و حالت ریسپانسیو بر طبق نیاز شما
چارتهای مختلف برای نمایش بصری داده ها
تم های مختلف با قابلیت شخصی سازی
پشتیانی از پکیج ARIA برای سازگاری با استاندارد 508
تمپلیتهای مختلف برای برنامه
و …

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری