GSL Biotech SnapGene 3.2.1 Win

GSL Biotech SnapGene 3.2.1 Win

  • 5.0 (2 رای)
  • کاربرد : نرم افزار زیست شناسی مولکولی
  • نسخه :Version 3.2.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : GSL Biotech LLC
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اولین نرم افزار زیست شناسی مولکولی می باشد که استفاده از آن راحت تر از قلم و کاغذ است. در حال حاضر هر DNA ساخته شده در آزمایشگاه خود را می توان در یک فایل الکترونیکی ثبت و با استفاده از نرم افزار رایگان SnapGene Viewer آن را در سراسر جهان به اشتراک گذاشت.

ویژگی و امکانات GSL Biotech SnapGene :
In-Fusion® Cloning : روش قابل توحه همه کاره برای ایجاد اتصالات ژنی بدون مرز می باشد. SnapGene اولین نرم افزار برای شبیه سازی این روش است. فقط قطعه DNA را که می خواهید آمیخته شود انتخاب کنید, برنامه آن را طراحی خواهد کرد.

Gibson Assembly® : بسیاری از محققان در حال تبدیل گیبسون اسمبلی به پلاسمید بدون استفاده از آنزیم های محدود هستند. بخش DNA توسط روش PCR جهت ایجاد تداخل با هم پیوست می شوند.

PCR & Mutagenesis : پس از طراحی پرایمر, آنها را می توان برای شبیه سازی معمولی PCR, اکستنشن های روی هم PCR و یا جهش زایی استفاده کرد. نتیجه فایل های توالی DNA بلافاصله برای دستکاری بیشتر در دسترس است.

مستندات خودکار : ثبت خودکار مراحل در یک پروژه شبیه سازی. هر بار که شما یک توالی را ویرایش یا شبیه سازی می کنید, این روش به طور خودکار در تاریخچه گرافیکی ثبت می شود. بعد از شبیه سازی ایجاد ساختار DNA, می توانید از تاریخچه به عنوان یک پروتکل آزمایشی استفاده کنید.

Agarose Gel Electrophoresis : استفاده از یک الگوریتم پیشرفته برای ایجاد شبیه سازی واقع بینانه آگارز. قطعات محدود در سه فرمت ژل شبیه سازی شده, لیست عددی و نقشه توالی نمایش داده شده است. شما می توانید از این ژل شبیه سازی شده برای برنامه ریزی محدودیت تشخیصی و یا مقایسه یک تصویر با الگوی پیش بینی استفاده کنید.

Description

SnapGene is the first molecular biology software that is easier to use than pen and paper. Now every DNA construct made in your lab can be documented in a rich electronic format… and thanks to the free SnapGene Viewer, the files can be shared with colleagues around the world.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری