OPC Systems.NET 6.02.0028 x64

OPC Systems.NET 6.02.0028 x64

  • کاربرد : نرم افزار مجموعه ای از کامپوننتهای کارآمد برای محیط دات نت
  • نسخه :Version 6.02.0028 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : S. Chepurin
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مجموعه ای از کامپوننتهای کارآمد برای محیط دات نت میباشد که از آنها میتوان در طراحی و برنامه نویسی سیستمهای صنعتی، اسکادا و HMI استفاده کرد. اسکادا یا سامانه سرپرستی و گردآوری داده، سامانه ای کنترلی است که در مقیاسهای صنعتی بزرگ برای کنترل، پردازش و کنترل دستگاه ها استفاده میشود. HMI نیز مخفف Human Machine Interface واسطی نرم افزاری بین انسان و ماشین است که از آن برای مانیتور کردن و دریافت اطلاعات دستگاه های صنعتی مانند PLC البته در فرمتی قابل درک برای انسان استفاده میشود. OPC Systems.NET با فراهم کردن کامپوننتهای مختلفی سعی کرده است تا تمامی امکانات مورد نظر برای برنامه نویسی این سامانه ها را برای برنامه نویسان دات نت فراهم کند.

با استفاده از این بسته میتوان در قالب معماری سرویس گرا به داده های موجود در سرورهای OPC، کلاینتهای OPC، برنامه های ویژوال استودیو، اکسل و دیتابیسهای مختلف دسترسی پیدا کرد. کامپوننت های این مجموعه به صورت کامل باز زبان سی شارپ و به صورت managed کدنویسی شده اند و نیازمند کتابخانه های جانبی نخواهبد بود. برنامه هایی که توسط کامپوننتهای این مجموعه مینویسید به صورت ریموت بر روی سیستم هایی با فواصل زیاد قابل اجراست و برای این کار هیچ نیازی به نصب برنامه در سیستم ها مقصد نخواهد بود.

مزیتی که این کامپوننتها در اختیار شما قرار میدهد این است که واسط گرافیکی بهتری از واسطهای تحت وب دارند و کار کردن با آن روان تر از واسطهای تحت وب است. تنظیم و پیکر بندی این ابزار نیز ساده است و میتوان در داخل خود برنامه و یا از طریق اکسپورت و اینپورت کردن تنظیمات به صورت CSV آن را پیکر بندی کرد. میتوان به آسانی آلارمها، لاگها، گزارشهای غنی و موضوعات امنیتی را توسط این محصول لحاظ کرد.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری