Piping Systems FluidFlow 3.23

Piping Systems FluidFlow 3.23

  • کاربرد : نرم افزار طراحی، مدلسازی و شبیه سازی خطوط آب و فاضلاب
  • نسخه :Version 3.23
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Flite Software NI Limited All Rights Reserved
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری برای طراحی، مدلسازی و شبیه سازی خطوط آب و فاضلاب است که توسط Flite Software به بازار عرضه شده است. این برنامه هنر صنعت نرم افزار را در حوزه شبیه سازی سیستم های لوله کشی سیالات به نمایش میگذارد.FluidFlow به سادگی به شما اجازه میدهد تا شبکه لوله کشی را طراحی کنید و سپس کارایی آن را از طریق شبیه سازی مشخص کنید. انواع تجهیزات خطی، پمپها، خنک کننده ها، کمپرسورها، شیرهای اطمینان و … را میتوانید استفاده و بر اساس پارامترهای مختلف وضعیت آنها را در حین شبیه سازی ارزیابی و مشاهده کنید. این برنامه برخلاف سیستم های محاسبات لوله کشی مبتنی بر صفحات گسترده که مستعد خطای بالایی هستند، با استفاده از دیتابیس کاملی از تجهیزات لوله کشی امکان مدلسازی و شبیه سازی دقیق با کمترین میزان خطا را در اختیار ما قرار میدهد.

با استفاده این نرم افزار میتوانید فشار مایعات و یا تغییرات حرارتی هر قسمت از شبکه لوله کشی را محاسبه کنید. قابلیت جالب این برنامه ترکیب و تزریق چند مایع مختلف از نقاط مختلف به شبکه لوله کشی است که خود نرم افزار به صورت خودکار ویژگی های فیزیکی ترکیب حاصل را در اختیار کاربر قرار میدهد. این برنامه توانایی هایی زیادی همچون جریانهای فشرده و غیر فشرده، انتقال حرارتی، انتقال چند مایع و یا ترکیبی از آنها از طریق سیستم لوله کشی و همچنین جریانهای غیرنیوتنی و جریانهای دو فازه گاز/مایع را در اختیار مهندسین قرار میدهد. اگر حوزه کاری و مهندسی شما در ارتباط با مناطق گازی، مایعات و یا شبکه های لوله کشی است FluidFlow یک نرم افزار ساده و در عین حال پیشرفته و یک شبیه ساز تمام عیار جریانات مایع است که تمامی نیازهای شما را پوشش خواهد داد.

Description

Compared to spreadsheet based calculations, FluidFlow allows us to more quickly develop complex fluid networks from concept to detailed design . For projects shared between offices, the visual software interface and calculation outputs streamline the peer review process. The technical support from Flite Software NI Ltd has been excellent. We consistently receive near immediate responses from the FluidFlow team for technical questions ranging from model setup to licensing issues.”

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری