RapidMiner Studio Professional 7.1.1 x64

RapidMiner Studio Professional 7.1.1 x64

  • کاربرد : نرم افزار داده کاوری، یادگیری ماشینی، تحلیل و پیش بینی و تحلیل کسب و کار
  • نسخه :Version 7.1.1 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری توانمند در مباحث داده کاوری، یادگیری ماشینی، تحلیل و پیش بینی و تحلیل کسب و کار میباشد. این برنامه کاربردهای زیادی هم در امور تجاری و کسب و کار و هم در امور تحقیقاتی، آموزشی، یادگیری و … دارد. محققین و افراد علاقه مند به مباحث داده کاوی و یادگیری ماشینی میتوانند با استفاده از این برنامه تمامی مراحل مورد نیاز را از آماده سازی اطلاعات اولیه گرفته تا بصری کردن نتایج، ارزیابی و اعتبار سنجی و بهینه سازی خروجی را در یک محیط یکپارچه و واحد انجام دهند. هسته اصلی این پلتفرم نرم افزاری به صورت متن باز و رایگان عرضه شده است که بر اساس آن محصولات رایگان و تجاری زیادی نوشته شده است.

این محصول در سالهای ابتدایی عرضه یعنی سال 2001 با نام (YALE (Yet Another Learning Environment شناخته میشد. به مرور زمان و همزمان با افزایش قابلیتها در سالهای متمادی نهایتا در سال 2007 نام نرم افزار به نام کنونی آن یعنی RapidMiner تغییر پیدا کرد. این نرم افزار به جهت سادگی کارکرد آن در سالهای اخیر توجه بسیاری از محققین و دانشجویان را به خود جلب کرده است و از طرفی مدل توسعه متن باز این محصول نیز باعث شده است تا برنامه نویسان تمایل بیشتری به توسعه آن داشته باشند. این نرم افزار از الگوریتمهای مختلفی برای آماده سازی و مدلسازی اطلاعات استفاده میکند که همین طیف گسترده گزینه های قابل انتخاب باعث شده است تا پروژه های آکادمیک زیادی لااقل برای قسمتهایی از کارشان از این محصول قدرتمند استفاده کنند. محیط گرافیکی این برنامه به صورت مطلوب و زیبایی طراحی شده و کاربران بدون دانش برنامه نویسی میتوانند به راحتی با قسمتهای مختلف برنامه ارتباط برقرار کنند.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری