آموزش کار با نرم افزار Nmap

آموزش کار با نرم افزار Nmap

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 12

توضیحات

NMap مخفف Network Mapper می باشد و یک نرم افزار کاربردی برای جستجوی شبکه یا ممیزی امنیتی شبکه به شمار میاید. این نرم افزار طوری طراحی شده که شبکههای بزرگ را به سرعت اسکن کند، اگر چه می تواند بر روی سیستم های تنها نیزبخوبی کار کند Nmap از ip packet های خام بصورت منحصر بفرد استفاده میکند تا تعیین کند چه رایانه هایی (hosts) بر روی شبکه در دسترس می باشند،چه سرویسهایی (ports) ارائه می کنند، چه سیستم عاملهایی ( بهمراه نسخه سیستم عامل) بر روی آنها در حال اجرا می باشد، چه نوع packet filter ها / فایروالهایی مورد استفاده قرار گرفته و چندین پارامتر دیگر Nmap بر روی اکثر رایانه ها، هم گرافیکی و هم کنسول ها قابل استفاده است. Nmap یک نرمافزار مجانی است که به همراه کدهای آن تحت واژه GNU GPL در دسترس می باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری