CrystalMaker 10.2.2 x64

CrystalMaker 10.2.2 x64

  • کاربرد : نرم افزار آنالیز ساختارهای مولوکولی و بلوری
  • نسخه :Version 10.2.2 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : CrystalMaker Software Ltd
  • سال تولید : 2018

توضیحات

برنامه ای توانمند جهت آنالیز ساختارهای مولوکولی و بلوری است. متخصصین و علاقه مندان شیمی به کمک این برنامه میتوانند ساختار مولوکولی مواد و ترکیبات مختلف را به صورت بصری و کاملا تعاملی و اینتراکتیو مشاهده و آنالیز کنند. این نمایش بصری به صورت سه بعدی و همراه با انیمیشنهای جالبی است که باعث درک بهتر این ساختارها خواهد شد. همچنین اینیمیشنهای تولید شده را میتوانید در قالب فایلهای ویدیویی با کیفیت ذخیره کنید و در اختیار دانش آموزان، دانشجویان و یا علاقه مندان قرار دهید.

این برنامه کارکرد آسانی دارد و در یک محیط گرافیکی جذاب تنها با استفاده از ماوس میتوانید ساختارهای شیمیایی مختلف را بررسی و تحلیل کنید. استفاده از این نرم افزار افزون بر اهداف تحقیقاتی باعث ایجاد رغبت و آموزش مناسبتر به دانش آموزان نیز خواهد شد. اگر مدرس شیمی هستید در کلاسهای درسی میتوانید با بهره گیری از این نرم افزار در حین آموزش ساختارهای مولوکولی را به صورت سه بعدی، متحرک و تفکیک شده با رنگهای مختلف نمایش دهید. قطعا این موضوع باعث درک بهتر درس خواهد شد.

داده های مورد نیاز این برنامه را میتوان از چندین منبع اطلاعاتی معتبر از جمله بانکهای اطلاعاتی ساختارهای پروتئینی، CIF, GSAS, SHELX و … تامین کنید. تصاویری که توسط این برنامه تولید میشوند دارای رزولوشن بالایی است و به راحتی میتوانید روی ابعاد مختلف کاغذ چاپ نمایید. به کمک ابزار SingleCrystal این مجموعه میتوانید انواع تصاویر استریوگرافیک و عناصر تقارنی را تهیه نمایید و با سایر ساختارها مقایسه کنید. این تصاویر به صورت تعاملی ساخته میشوند و جذابیت بصری بالایی دارند. توسط برنامه CrystalDiffract نیز میتوانید انکسار ذرات نوترونی و اشعه ایکس را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده نمایید. این اطلاعات برای تحلیل و بررسی خصوصیات عناصر و رفتار آنها در ساختارهای شیمیایی مولکولی کاربرد بالایی دارد.

Description

CrystalMaker is the most-efficient way to visualize crystal and molecular structures. Its interactive design lets you see the wood for the trees and build your own visual understanding of complex materials. CrystalMaker transcends traditional crystallography software, letting you create dynamical visualizations with rotatable animations. Energy-modelling tools let you design and relax new structures, predict their vibrational properties, and explore how they interface with other materials. CrystalMaker provides a streamlined workflow that majors on productivity: just drag-and-drop your data files into the program for instant display in spectacular photo-realistic colour. Manipulate structures in real time, with the mouse. Multiple View bookmarks and undo levels encourage exploration and discovery - ideal for teaching and research.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری