Visuino v7.8.2.246

Visuino v7.8.2.246

  • کاربرد : برنامه‌نویسی بردهای الکترونیکی
  • نسخه :Version 7.8.2.246
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Mitov Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Visuino جدیدترین محصول نوآورانه کمپانی Mitov Software به حساب می‌آید. این برنامه پیشرفته با ارائه یک محیط مجازی، امکان برنامه نویسی بردهای الکترونیکی Arduino را برای شما فراهم می‌سازد. نرم افزار Visuino در حال حاضر علاوه بر بردهای Arduino از سخت‌افزارهای Teensy، Femto IO، ESP8266، ESP32، Controllino، Goldilocks Analogue، FreeSoC2، chipKIT و Maple Mini نیز پشتیبانی می‌کند. افرادی که با کدنویسی آشنایی چندانی ندارند، با استفاده از این نرم‌افزار کاربردی به راحتی می‌توانند برنامه‌های Arduino را طراحی و کامپایل کنند.
سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
پشتیبانی از نسخه اولیه chipKIT Max32.
سهولت طراحی و کامپایل کردن برنامه‌های Arduino.
پشتیبانی از PlayTone برای ماژول ESP32.
پشتیبانی از کامپوننت‌های متنی بر روی برخی پلتفرم‌ها.

Description

Visuino is the latest innovative software from Mitov Software. A visual programming environment allowing you to program your Arduino boards. It currently supports the official Arduino boards, Teensy, Femto IO, ESP8266, ESP32, Controllino, Goldilocks Analogue, FreeSoC2, chipKIT, Maple Mini, and number of Arduino clones, however it is not restricted to their support alone and requests to support new hardware are welcome.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری