3DCS Variation Analyst 7.5.0.1 for CATIA V5 R20-28

3DCS Variation Analyst 7.5.0.1 for CATIA V5 R20-28

  • کاربرد : پلاگین تجزیه و تحلیل ناپایداری برای مدل های سه بعدی
  • نسخه :Version 7.5.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Dimensional Control Systems
  • سال تولید : 2018

توضیحات

زمانی یکی از بزرگترین دغدغه های تولید کنندگان محصولات صنعتی و مصرفی چگونگی اعتبار سنجی محصولات بود چرا که برای آنان عرضه محصولی که از بازده و عمر مصرف آن در شرایط مختلف و ناپایدار مطلع نبودند ریسکی بزرگ در بازار های رقابتی بود. اما امروزه با وجود نرم افزار های مهندسی و پلاگین های قدرتمندی که در این راستا توسعه یافته اند، تولید کنندگان می توانند به راحتی محصولات خود را در مرحله طراحی تست کنند و با خیالی آسوده و آگاهی کامل از عملکرد محصول آن را به بازار عرضه کنند.

از جمله شرکت هایی که به توسعه این گونه نرم افزار ها و پلاگین ها پرداخته است Dimensional Control Systems است. 3DCS Variation Analyst پلاگینی توسعه یافته توسط این شرکت است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا مدل های طراحی شده را در شرایط ناپایدار تست کنند. این پلاگین با شبیه سازی حرکت ها و ناپایداری هایی که بر هر یک از قطعات و یا کل مدل اعمال خواهد شد میزان پایستگی و مقاومت آن ها را سنجیده و آنالیز می کند، نتایج را در اختیار کاربران قرار می دهد و حتی قادر است تا مدل ها را برای کارایی هر چه بالاتر بهینه سازی کند. با بهره گیری از این پلاگین می توانید میزان استقامت و کارایی انواع قطعات طراحی شده را به صورت مجزا و یا مونتاژ شده در نرم افزار های CAD بررسی کرده و در نهایت برای حصول بهترین نتیجه آن ها را بهینه سازی کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار 3DCS Variation Analyst:
- همپوشانی و یکپارچگی کامل با نرم افزار CAD
- سرعت و دقت بالای عملکرد
- تحلیل جزئی و یا کلی مدل ها
- آنالیز و بهینه سازی تمامی قطعات
- شبیه سازی محیط و ناپایداری ها برای هر قطعه
- و ...

Description

3DCS Variation Analyst can be used for fast analysis of designs, but where customers find the greatest value and savings, in both time and money, is through an in-depth process of variation analysis, using it to drive their designs early in the product life cycle, rather than as a validation tool after the product has been sent to market.

In this way, companies are finding solutions to fit and function and non-conformance issues before production begins; thus reducing scrap, rework and warranty claims.

Most companies prefer to begin with a small pilot project, to see the results for themselves. DCS provides these lost costs projects as well as full dimensional engineering support, allowing customers to determine for themselves how much time and energy they can put into dimensional analysis, while being able to leverage DCS's expertise to reduce their total cost of quality.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری