PhysicsEditor 1.6.4 x64

PhysicsEditor 1.6.4 x64

  • کاربرد : پارامترهای فیزیکی در موتورهای بازی‌سازی
  • نسخه :Version 1.6.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Andreas Loew
  • سال تولید : 2018

توضیحات

دنیای فیزیک می‌تواند بسیار جذاب باشد، اما پیچیدگی‌های فراوان آن، احساس کنجکاوی و میل به یادگیری را در بسیاری از افراد از بین می‌برد. مفاهیم پایه علم فیزیک با صرف مدت زمانی نسبتاً کوتاه، در ذهن جای می‌گیرند، اما برای درک پدیده‌های پیچیده‌تر فیزیک به سالها زمان احتیاج خواهید داشت. انجام آزمایش و ارائه نمونه، یکی از روش‌های کاربردی آموزش فیزیک به حساب می‌آید. نرم‌افزار PhysicsEditor با استفاده از همین روش، مفاهیم ساده و پیچیده علم فیزیک را به شما معرفی می‌نماید. آخرین نسخه این برنامه قدرتمند توسط تیم شاتل‌لند به شما کاربر گرامی تقدیم می‌شود. در ادامه به سایر ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
امکان ایجاد برخورد با استفاده از تصاویر PNG، JPG و BMP.
سفارشی سازی پارامترهای فیزیکی برای دستیابی به نتایج دقیق.
تعامل با تمامی موتورهای بازی‌سازی.
صرفه جویی در زمان به لطف ابزار Shape Tracer خودکار.
امکان ویرایش پارامترهای فیزیکی و برخوردی.
پشتیانی از اجسام پیچیده.

Description

PhysicsEditor: Physics shape editor for Phaser, Cocos2d-x, CoronaSDK, LibGDX and more. Your physics shapes in 17 seconds. Works with Any Game Engine: PhysicsEditor supports many game engines out of the box, Cocos2d, Cocos2d-x, Corona SDK, AndEngine, Starling, Flash, or Your own engine.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری