Creature Animation Pro 3.44

Creature Animation Pro 3.44

  • کاربرد : نرم افزار ساخت انیمیشن
  • نسخه :Version 3.44
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم‌افزار Creature Animation Pro به شما این امکان را می‌دهد که انیمیشن‌های دو بعدی فوق‌العاده (به شکل مایعات و سیالات) را به محتوای دیجیتالی خود اضافه کنید. موتور پویانمایی خودکار و محیط کاربری این برنامه پیشرفته به شما این امکان را می‌دهد که در مدت‌ زمانی بسیار کوتاه، انیمیشن‌های پیچیده و شگفت‌انگیزی را خلق نمایید. نرم‌افزار Creature Animation Pro یک ابزار انیمیشن‌سازی ایده‌آل برای توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی، هنرمندان دیجیتال و طراحان وب به حساب می‌آید.
سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
ارائه نتایج شگفت‌انگیز به لطف فن‌آوری پیشرفته.
امکان خلق شخصیت‌های انیمیشنی فوق‌العاده.
ارائه نمونه‌ها و فیلم‌های آموزشی.

Description

Creature is the Cutting-edge 2D Animation Software designed to add stunningly fluid animation to your digital content. Take advantage of Creatures Directable Automated Animation Engine and powerful workflow to produce amazingly complex animation in an incredibly easy and time-efficient manner. Creature is the ideal animation Tool for game developers, digital artists and web designers wanting to add that special animated magic to make your content come alive.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری