وی اس تی / Divergent Audio Group Invasors KONTAKT

Divergent Audio Group Invasors KONTAKT
وی اس تی

  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سال تولید : 2018

توضیحات

وی اس تی Invasors از شرکت Divergent Audio Group  یک سینتی سایزر الهام گرفته از الگوریتم فوق العاده آنالوگ برای کاربران قدرتمند و طراحان صدا می باشد . وی اس تی فوق از پایه تولید شده و با دارا بودن ۸ knob می تواند توسط هر نوع midi controller مدیریت شود .  از طریق صفحه نمایش منو حرکت کنید ، درست مانند یک سینت سایزر واقعی و منوی زیر را برای ویرایش پارامترها انتخاب کنید . این محصولبا کنترل هایی مثل Glide, Pitch, Velocity, Note Length, Cutoff, Resonance, Lofi, Phaser, Flanger, Chorus و Reverb امکانات خوبی برای طراحی صدا را به شما می دهد ، همچنین Invasors دارای ۲ اسیلاتور است که هر کدام دارای ۱۲۸ شکل موج منحصر به فرد می باشند که می توانند در انواع مختلف هیجان انگیز ترکیب شوند . با استفاده از این محصول می توانید صداهای سینت گوناگون ایجاد کرده و به ساخت آرپرژ بپردازید .

Description

 
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری